The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Archive for mai 12th, 2009

Si iaca ca multe s-or intamplat de cand am mai scris si io pe aci

with 2 comments

Multe si interesante si distractive si triste si diferite si vechi si clisee si noutati. Am terminat de citit the Ciaphas Cain books si voi face review dar aia altadata. Am fost la concertul lui baniciu si voi face review…dar altadata. Am facut poze la porto arte si m-am distrat de nebunie in ploaie…..dar aia altadata ca inca nu e developat filmul, chair e inca in aparat, pentru ca e genul ala de film. Voi scrie despre ploaie si voi scrie despre soare si voi scrie despre multe dar altadata. Am fsot in medias si voi scrie si despre aia caci acolo am avut prima mea expozitie personala. Dar si aia altadata. Voi scrie despre tren si despre accente si despre mancare dar aia tot in ala cu mediasul. Voi scrie despre scoala si voi scrie despre practica la adevarul (possibly, maybe) dar si aia altadata. Acuma intentionez sa vorbesc despre fotografie, asa cum am facut pana acuma de multe ori si despre ce cred io ca  inseamna asta, si cum aici nu sunt atata de multe de scris am zis sa scriu despre asta acuma ca mi se pare mai important si asta e primul. Citește restul acestei intrări »

Written by CyberFaust

mai 12, 2009 at 1:00 pm

Publicat în Random ramblings