The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

I am fucking off to London, cica

with 5 comments

A unrelated moustache being mildly optimistic.

A unrelated moustache being mildly optimistic.

I hate my life.

Asta cuget io azi in timp ce ascult ”All for me Grog” si ma gandesc sa imi iau pe mine tweed-ul si sa ma plimb prin oras ca un isteric in timp ce cuget in vesnicul meu pesimism la viata mea. La inceputul acestui an, intr-o bodega vesela care avea pe pereti doar femei dezbracate care isi ocupau timpul cu tot felul de fapte depravate am decis ca eu urasc Romania. Nu din cauza femeilor sau a birtului, ci din cauza lui Boc si a forfetarului. Iaca,  incep io optimist o firma in ideea de a-mi face un drum in viata cand vine guvernul si imi da in cap cu o bota noduroasa fiscala in mod repetat pana mi se scurge pe urechi orice farama de speranta pentru viitorul meu ca si om liber.

Imi urasc viata. Si pe tine, Boc, te urasc si mai mult. Te avertizez ca daca nu imi merge chestia cu master-ul vin dupa tine noaptea si voi inota intr-o cada plina de intestinele familiei tale. (sau macar asa imi imaginez eu ca sa imi linistesc nervi)

Acuma cica sunt in ultimul semestru de facultate. Am inceput prima saptamana cu 4 absente la 4 materii pe care nu stiam ca le am in aceasta dimineata. Trezit vesel mi-am facut o neterminata curatenie in camera si am continuat prin a ma interesa de master si chestii pe care trebuie sa le fac. Semestrul a inceput excelent, cu o restanta la singura profesoara care baga in mine frica mai  rau decat diabolica ciocolata alba pe care o detest de mic. Cu intrebari existentiale de: ”Oare in conditiile astea io macar termin facultatea?” am decis sa continui fara a ma descuraja. Teoria este ca in cel mai rau caz concussive maintenance rezolva toate problemele vietii.

Ma uit pe site-ul viitoarei mele universitati. It discomcobulates me.

aaaaaaaaaaaaaaa

da.

In sfarsit gasesc. Aflu ca am nevoie de o groaza de chestii si ca am nevoie de ele repede. Ma apuc de ele in tandem cu scrisul la  licenta (Am scris 5 cuvinte in 3 luni. Numele facultatii de pe prima pagina.) amandoua merg bine pentru vreo 30 de secunde. In acest moment imi sare vesel in fata un coleg de la firma panicat ca vom muri cu toti in inchisoare datorita datoriilor firmei (nici nu suntem siguri daca are datorii,dar fotografii sunt animale suspicioase si neincrezatoare in legislatie, pradatorul nostru cel mai misel) incerc sa il calmez si imi dau seama ca nici eu nu sunt foarte sigur de ce spun. Decid ca e mai bine sa ignor toata problema si sa am grija de ea cand vine politia la usa. Totdeauna am vrut sa fiu un om al padurilor, ala ar fi un moment bun sa incep. Daca ala ar fi un moment bun pentru aia…  pe plan scurt asta ar fi un moment bun sa ma apuc serios de baut. E trecut de 10 dimineata deci este perfect etic. Nu sunt un betiv ordinar daca e trecut de 10 dimineata.

Written by CyberFaust

Februarie 15, 2010 la 1:07 pm

Postat in Random ramblings

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cmon old chap….like sherlock used to say, „there is nothing more stimulating than a case where everything goes against you”.😉

    and eat some fish ‘n chips for me when u get to the UK;)

    rum runner

    Februarie 15, 2010 at 3:40 pm

  2. Chillax.
    de fapt nimic nu e important ever.
    de 2 săpt de când am abordat lozinca asta, mi-a mers bine, soarele e mai strălucitor, ninge mai des, dorm mai mult, ies mai puțin din casă și tot așa…

    wait. asta e de bine sau de rău?😕

    eh, bygones.

    Irina

    Februarie 15, 2010 at 9:34 pm

  3. Mi se pare cea mai tare postare a ta de pe blog ever. Chiar daca nu e de bine, e scrisa in stilul ala de suferinta demna. Care intotdeauna e de drama si da bine. Lasa ca o sa fie bine.

    Anda

    Februarie 16, 2010 at 5:06 pm

  4. Deci… despre ce-ai vorbit aci?

    tezeu

    Februarie 18, 2010 at 10:31 am

  5. Despre nimic dude. Io si Seinfeld.

    cyberfaust

    Februarie 18, 2010 at 10:54 am


Lasă un răspuns

