DOMINO review

with 2 comments

Exista o lectie foarte importanta in filmul asta. Poti sa fi cel mai cool om din lume si tot sa fi naspa. Filmul asta este, pe scurt, un fel de manelist, care umbla in masina cool, cu bling la gat, si cu o tipa secsi langa el, se plimba ei prin mall, cu masina lasata pe bordura, in fata intrari, si ocazional ii mai baga mana in vagin pe sub fusta mini, ca deh, oamenii cool se plictisesc cand se plimba prin mall. Nah, asa e si filmul asta, DOMINO, un ”cool flick”  atata de uncool incat poate fi comparat cu demotivational-ul ala, cu tipul cu cele 4 gulere intoarse in sus. SIgur, vizual cica e cool, e cross processed, are cadre si miscari de camera interesante, oroginale, un stil nou, funky, putin artsy, cateodata iti aduce aminte de film european, pentru jumatatea de secunda dupa ce ti-a murit un neuron si parca lumea nu mai e atata de urata. Dar repete iti dai seama ca de fapt lumea este foarte urata. Ieri m-am uitat la district 9. Un film excelent, care ma facut sa imi dau seama ca de fapt oamenii suck. Azi ma uit la amaratul asta de DOMINO, care ma face sa cred ca oamenii nu au pic de gust, sunt lipsiti de originalitate, si merita sa moara cateodata doar pentru ca imi asalteaza in asa hal simtul esteticului.

Amaratul asta de film, cu niste actori bunicei care nu ii voi mentiona in ideea ca paote poate uit ca au fost in filmul asta, este facut dupa un personaj de benzi desenate, care mai apare si prin DEADPOOL (si aia e foarte cool). Chestia e ca personajul este destul de violat in gaurile facute unde l-au injunghiat regizorii si scenaristi de catre nevastuici drogate si hiperactive. Ce imagine oribila e asta, nu? Ei nah, io am suferit 2 ore din filmul asta asa ca meritati si voi sa fiti oripilati putintel, oricum, stati linistiti, nu e la fel de rau. Intre o nevastuica hiperactiva care ma violeaza in buric (nu mi sa intamplat vreodata) si  revizionarea hidoseniei asteia…..nu stiu ce as face. Chiar nu stiu, sper sa nu fiu vreodata fortat sa fac aceasta alegere intr-un joc nebun SAW style.

Ideea e ca filmul asta e chair hidos. E o scena de lap-dance…cu o keira knightley (nah, i said it) sexi…dar de care nu m-as atinge momentan pentru ca a fost in filmul asta…….

scena nu se compara cu cea din DEATHPROOF….care e de-a dreptul epica. Tot filmul asta e prost! Nu sunt coerent pentru ca mi-au murit mai multi neuroni in timpul filmului asta decat  in a 2-a cand ma lovit leaganul ala in ceafa obscen de tare.

Nici intre leagan si revizionarea lui DOMINO nu stiu ce as alege. Poate se mai vindeca in timp dar amandoua lasa niste cicatrici oribile in/pe capul meu.

Don’t watch this movie if you wanna live a happy life.

SI, daca vrei un film atta de cool incat iti va curge sange prin urechi si uretra, de ce nu te uiti ca un om normal la: SNATCH!!!!! lock, stock and two smoking barrels, rock’n’rolla sau SMOKIN` ACES. Chiar si ocean’s variablenumberofpeople care e si el destul de cool, in timp ce incearca sa fie cool si ii iese pentru ca stie cum trebuie sa o faca.

Octombrie 2, 2009 la 10:09 pm

Postat in Movies

2 Răspunsuri