The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Coduri deontologice la 20 de ani

with 5 comments

Deci, de cand m-am apucat de fotografie si de cand am facut practica la primul ziar (Timisoara) mi0am dat seama de un lucru. Ca formator de opinie publica noi suntem niste oameni foarte importanti. Primul press pass e un surge de putere uimitor, you feel on top of the world. You get into places and people are not alowed to bitch about it, chair si cand nu ai voie pentru ca opinia publica e un lucru foarte puternic. Probabil cel mai puternic lucru din toata societatea asta umana. Si ca  fotograf e important sa iti cunosti valoarea, si ca reporter la fel. Unde mergi tu si ce vez documentezi imprejurimile si formezi o istorie in real time a rasei umane. WHAT YOU SEE< WHAT YOU DO< WHAT YOU FEEL is important. De aceea niciodata nu am ezitat sa cer acreditari la variate evenimente, chair si cand nu mergeam neaparat de la ziar sau cand nu intra materialul in el. The way i see it, cat timp imi duc aparatul cu mine organizatorii castiga mai mult decat daca as merge cu biletul platit. Pozele pana la urma tot ajung on the wire (asta mai nou, de cand am creat V Photo Agency, [we are still working on the site] o agentie de presa, birou media si studio cu niste prieteni, it is awesome).

Ce vreau sa explic exact e ca nu e rau sa ceri acreditarela un eveniment la care vrei sa mergi si petnru tine, cat timp duci aparatul si iti faci treaba. Pozele ajung on the wire service, si everybody wins. Daca organizatori are dicks si nu accepta, then fuck them, trebuie sa iei bilet. Ii ca si un lift, nu se strica niciodata, se transforma doar in scari, dar ideea e ca inainte sa o iei pe scari ii bine sa  incerci usa la lift. E mai bine petnru toata luma, petnru tine si petnru organizatori si nu pierzi nimic.

Remember kids, you are journalists damnit!  (some of you are oricum)

Written by CyberFaust

Iulie 21, 2009 la 11:45 am

Postat in Random ramblings

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. YEAH!!!

    annonymous bastard

    Iulie 21, 2009 at 11:48 am

  2. dude va faceti singuri siteu?

    ume (necesar)

    Iulie 21, 2009 at 12:03 pm

  3. how right u are vic…

    bv

    as fi vrut sa-ti laud postarea in fraze lungi si cuvinte mari, dar am sa-ti zic doar atat … banzaaai🙂

    iuli

    Iulie 21, 2009 at 1:04 pm

  4. ooops … mr.amza acu mi dau seama

    my appologies for u and ghost victor are so much alike and somewhat complementary … in my brain:P

    iuli

    Iulie 21, 2009 at 1:05 pm

  5. Dude… srsly… fiind vorba de chestii jurnalistice and stuff nu crezi c-ar fi bine sa corectezi totusi textul?

    tezeu

    August 2, 2009 at 5:51 pm


Lasă un răspuns

