The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Cuget.

with 3 comments

Did you know that we are not, in fact, impervious to other people’s asshole-ness? We aren’t. Aparent in trecut eram mult mai ok. Probabil din lipsa internetului si din cauza contactului u oameni pe care il aveau oamenii atunci. Cica odata se vorbea in tramvai cu omul de langa tine, cu colegii din alte grupe de pe la facultate si cu oamenii cu care mergeai prin tren. Desigur, chiar ieri un nenea incerca in tramvai sa vorbeasca cu oameni care il refuzau politicos si continuau sa se uite la nimic si sa asculte muzica pe la ipoade. Era suparat si dezamagit de tineret, de oameni si de lume.Am ajuns oare ca si oamenii aia din equilibrium in care pur si simplu nu ne mai pasa, nu mai avem empatie si nu vrem sa avem nici o legatura cu lumea din jurul nostru?
O vreme, de cand mi-am luat primul empetreiplayer pana cand sa stricat eu mergeam cu muzica prin urechi peste tot. Cand sa stricat eram tare emo despre aia si pana la urma am iesit din casa fara scutul ala. Am uitat cum este, trebuie sa recunosc. Lumea are sunete mutle si variate, de la batranii care se cearta la colt ana la indragostitii aia iritanti care stau in fata mea in tramvai si se pleoscaie reciproc. Cateodata vrei sa omori oameni, dar aia e ok, ideea e sa nu scoti pixul si sa il bagi in gatul lor pentru ca pana la urma aia nu ajuta pe nimeni cu nimic. Acuma am empetreiplayer dar nu il iau cu mine peste tot, nu ma simt atasat de el ca un scut intre mine si lume si ascult muzica cand imi arde un cantec, nu cand merg pe strada pentru a ma detasa de mediu si a ma interioriza ca sa nu care-cumva sa am un atac de panica din cauza oamenilor de langa mine. Desigur, nu imi plac oamenii si nici in ziua de azi nu sunt ok cu multimile de oameni in care sunt singur. De aia nu merg prin multimi de oameni singur.
Amu, ambasadorii umanitatii pentru mine sunt prietenii mei, care sunt acolo sa ma convinga ca lumea nu e atata de rea si meschina si sa imi arate ca are si parti bune, sunt oameni de la care ma astept la suport moral si orice alt fel de care as avea nevoie. E singurul lucru de la care ma astept de la ei si singurul lucru pe care il ofer la randul mei inapoi, lucrul ala care face lumea sa se invarta si care da oamenilor, ca specie, sansa avansare. PRIETENIA. E chestia aia care e totdeauna acolo cand ai nevoie de ea, cand esti emo ca ti-a murit cainele sau ca nu mai e sunca (say…if you are fat) is acolo cand aproape pici facultatea si cand ai nevoie de ajutor in variatele tale incercari prin viata, cand iti rupi piciorul, cand nu stii la examen si iti dau sa copiezi si cand treci pe la ei ca sa printezi referate. Este chestia care face totul sa functioneze. Nu poate fi cumparata cu bani, sau faima, sau ponei, sau pietre sau elastic sau margele. Ea exista si singurul lucru care oamenii ar trebui sa il ceara in schimbul ei este tot prietenia, it is it’s only price. Though a big price it is.
Io cica is mizantrop. Lucru foarte adevarat. I want little to do with the world pentru ca the world hurts. Traiesc asa cum traim toti, in bula mea cu legaturile mele cu exteriorul pe care eu le aleg si de care sunt dependent. Bula nu prea se poate sparge pentru ca nu e facuta asa dar e foarte important ca conexiunile dintre bule sa nu se rupa pentru ca altfel ramanem doar cu bula si cu empetreiplayer-ul si cu sunca.

Written by CyberFaust

Iunie 6, 2009 la 10:04 pm

Postat in Random ramblings

3 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pleoscaitul si bula…priceless😀
    Restul true.
    Cheer up?😛

    Lavi

    Iunie 7, 2009 at 9:53 pm

  2. I got better.🙂

    cyberfaust

    Iunie 7, 2009 at 9:58 pm

  3. şi dacă nu e? prietenii îţi dau bastonul pe care să-ţi odihneşti amarul şi nevoile şi ce a mai rămas din neamul propriu dar până la urmă tot eşti singur în faţa lipsei „de şuncă” şi tot singur te gândeşti la ea şi cum vrei să cojeşti bula ca să mai ai loc şi pentru alte varietăţi de cărnuri.
    desigur, ai dreptate totuşi înclin şi mă cocoşez spre a crede în luciditatea oferită de propria bulă şi atât. oferită uneori bineînţeles.🙂

    Le Taula

    Iunie 19, 2009 at 9:46 am


Lasă un răspuns

