The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Ramblings

with 2 comments

Si iaca stau aici si cuget. Despre viata. Despre placeri si despre drepturile mele de a arunca opinii in vietile altora precum si cererile aferente de edigari si modificari pe care le recomand. E o chestie pe care o fac eu si pe care, desigur, ca un om logic ce sunt consider ca nu am nici un drept sa o fac. E genul ala de chestie care irita oamenii la culme si care face relatiile sociale atata de tampite si ciudate cand vine vorba de mine. Pe langa toate astea este, cateodata, o chestie de la care nu pot sa ma abtin si sa stiti, nici nu consider ca ar trebui totdeauna. Bagarea in seama a acestor chestii desigur este foarte optionala ca si totul pe lumea asta dar are, de asememea ca si totul pe lumea asta consecinte. Poate ca sunt eu naspa. Chiar, as putea zice, precis sunt eu naspa in multe feluri si asta sunt eu. Nu consider totdeauna ca pentru asemenea chestii trebuie sa imi cer scuze. Desigur ar trebui sa fiu tampit sa cred ca este normal ca oamenii sa se ia dupa opiniile mele si sa se ghideze dupa ele in viata in general dar totusi, macar la prieteni, la aia adevarati consider ca acestea ar trebui bagate in seama macar most of the time. Nu stiu ce sa zic. Sunt io naspa dar asta este.

Written by CyberFaust

Aprilie 30, 2009 la 1:59 am

Postat in Random ramblings

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. hahahihi… diz be zome zirias emo bizniz😛

    zombie zoinx!

    Harald

    Mai 10, 2009 at 11:31 am

  2. Yes yes… nici tu nu iei in serios sau in calcul parerile sincere ale prietenilor tai…

    tezeu

    Mai 19, 2009 at 10:04 am


Lasă un răspuns

