The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Have camera will travel

with 6 comments

Cica, adica mno, sper dar problema e ca vorbesc ca mojo jojo. Asta este si i will jsut have to live with it. In vreo 5 ore mi se termina sesiuena si horcai de fericire. Trece ultimul examen su sunt liver sa zburd pe campii un om liber vreo saptamana pana incepe part II a acestuit pen-ultim an academic.
Pe fundalul meu auditiv se invarte un praz cu vitejie in timp ce canta o polka foarte dubioasa. It’s fun. Afara soarele comenteaza intr-un mod foarte luminos si norii dorm ca doar or avut treaba zilele astea. Heh. It’s all fun, cica. Iaca asa imediat imi fac debutul artistic si nu gasesc destule poze cat sa arat ca merit chinul si i wonder. De ce tocmai un praz? si de ce naiba beau vin dintr-un pahar cu walleeee? pai, paharul e comfortabil de mare si langa birou so yay. In rest nu stiu, nici macar de ce adamantium sau de ce tastele C si V sunt uzate pe tastatura mea. Desigur ctrl+c si ctrl+v sunt folosite dar is it really worth it? i dunno, lonelyness is. Curat merita.
Mi-am facut tricou, pe el scrie I.R. HAHAHA. Merit.😀

Written by CyberFaust

Februarie 6, 2009 la 12:48 pm

Postat in Random ramblings

6 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. meriti… si io merit unu😀

    szabo bogdan

    Februarie 7, 2009 at 9:44 am

  2. Mersi.😀
    O sa iti aduc unul cand ne intalnim.😀

    cyberfaust

    Februarie 7, 2009 at 10:37 am

  3. Sa bei vin dintr-o cana, e de neiertat, mister!! Insa cana e cu Wall-e (:X:X:X:X:X:X) and this changes things a little bit.

    Cat despre tastele tale uzate, they’re pretty damn lucky. La mine, o tasta Alt lipseste, asa incat laptopul sa para stirb si urat, iar tasta cea mai draga mie dupa Enter, adica Shift, tocmai aia lunga si faina pe care o folosec cel mai des, a decis sa se rupa in doua, exact pe mijloc. En fin, lose some, win some. Acum am 3 taste Shift. :->

    Irina

    Februarie 8, 2009 at 10:05 am

  4. hahhahahha de ce esti ironic?

    szabo bogdan

    Februarie 12, 2009 at 11:36 pm

  5. Io vorbeam serios😛

    cyberfaust

    Februarie 12, 2009 at 11:38 pm

  6. :)) … i wonder..

    Mizu

    Februarie 12, 2009 at 11:47 pm


Lasă un răspuns

