The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Life, the universe and everything….pe bune?

with one comment

amza-gabriel-6664

SONG!

Nu, cateodata pe rele. Viata e o chestie tare hilara de felul ei, similara doar cu o potarniche care se ineaca in budinca de ciocolata. Can genul ala de hilar, intelegi ce vreau sa zic? Iaca ca ase, incet incet am iesit si io din pasa proasta fotografica in care m-am afundat in ultimele luni ale anului 2008, care la vremea lui avea un nume interesant dar care mi-a zburat din minte ca o potarniche scapand din budinca de ciocolata care e viata. Iaca ase ca am castigat un premiu de originalitate ACI, si o fost fain. Dupa aia mi sa oferit oportunitatea de a avea o expozitie personala de fotografie si am zis YATTA! lucrez la un proiect de FILM NOIR pentru casa studentilor care merge surprinzator de bine si pot sa zic ca am mai mult chef de viata decat am avut in cam ultimii 3 ani de zile. Viata, chiar si cand nu e faina, merita chinul pentru ca poti totdeauna sa ii faci in ciuda si sa te distrezi, sau macar io pe principiul asta merg. Fac chestii, fac cat mai multe si le fac cat de bine pot si daca nu e destul de bine asta este, don’t cry for me argentina, dupa cum spunea odata nu mai situ cine in nu mai stiu ce cantec care imi placea cand eram mic. Ascult Bob Dylan si am chef de mers cu trenul si facut poze la oameni pe care nu ii stiu dar pe care as vrea sa ii cunosc. Am chef de locuri noi si de multe si de toate. And for a time it was good, dupa vorba aia din Animatrix.

amza-gabriel-5407Desigur, nu vreau io sa ocup un post intreg cu aberatii despre viata mea, asa ca hai vorbim si despre altele si altii. Tezeu e emo si nu sunt sigur daca e trist sau fericit pentru ca nu e homosexual. Io personal is fericit ca i ain’t for a variety of reasons si i think he should be happy too. Totusi, i can relate to him pentru ca si mie imi pare rau ca nu sunt lesbiana. That would be awesome. Desigur, la tezeu toate astea ar putea fi cauzate de problemele pe care le are la carnetul necesar pentru a conduce in mod legal pe strazile si muntii tarii noastre vestejite si moarte (ca vezi tu e iarna si nu vrea sa insemne altceva decat ca nu is frunze verzi in copaci). Deja cred ca a ratat examenul ala de vreo 4 ori saracul si nu pot intelege de ce, dar imi pare rau pentru el. Deja nu mai are voie sa zburde vesel prin tara pana nu il ia si chiar as amza-gabriel-3-2vrea sa poata veni sa imi vada momentul de glorie de la expozitie. In rest arapila e ocupat si nu mai termina fan-filmul si diana e suparata la lucru dar merge in lodra and stuff so, YAY! Lavinia iar sa trezit cu masina suferinda si sufera si ea la randul ei din empatie pentru bucata aia rosie de material feros frantuzesc. Cred ca deja frantuzismul ala rosiatic a suferit mai multe lovituri decat a suferit tezeu nereusite la examenul petnru carnet. (doresc sa specific ca din toate suferintele frantuzismului, nici una nu e din cauza lui lavi, ci majoritatea au avut loc in parcari in timp ce ea nu era acolo, sad).

Astfel nu pot decat sa ma simt putin vinovat ca chestiile merg atata de bine pentru mine (pe unele planuri, ca e bolnav my dad si altele mno, incerc sa le ignor) pe cand lu tezeu si lavi nu (lavi, app, felicitari pentru ceea ce ar putea fii primul examen picat right) le merge treaba atata de bine. Dar i guess it’s all a bit of life, isn’t it? it’s all sweet and it’s all bitter and it all has it’s moments of glory si that’s what it’s about innit. Ce naspa trebuei sa fie sa nu te poti concentra decat pe partile naspa. Weelark.

Written by CyberFaust

Ianuarie 30, 2009 la 2:44 pm

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. si io unde-s?😀

    szabo bogdan

    Februarie 4, 2009 at 7:36 pm


Lasă un răspuns

