The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Cica

with 9 comments

Ma intrebam io azi oare cum ar fi sa alergi in triunghi in loc de cerc, innit? pentru ca ma gandesc ca la o adica unghiul intoarcerilor ar fi interesant si complicat dar nu merge la fel ca un cerc, in care cu cat e mai mic e maidificil si probabil nu mai ametesti, you know. And the Lord said on to ye, „esti naspa.” Si man said „Stiu ca-s naspa, dar m-ai facut dupa imaginea ta.” si si-a suflat nasul intr-un mod jignitor. Asa a ajuns sa nu fie ambidextru si sa scape lingurite pe jos incercand sa ia gem si sa puna pe clatite la 3 noaptea intr-o sambata intoxicata in bere si mancare nesanatoasa. OI!

Si atunci a sarit pe zid, pentru ca aparent poti sa conduci o masina dinaia pe 3 roti, daca ai un sarpe.

And I freely admit, i was very, very drunk.

Written by CyberFaust

Ianuarie 25, 2009 la 10:59 pm

Postat in Random ramblings

9 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erata: ultimul rand.
    It’s a LIE! Ca a baut o halba de 400 de ml de bere. Nefiltrata. Haha! Te-am turnat😛

    Lavi

    Ianuarie 26, 2009 at 12:00 pm

  2. My eyes, they are lies.
    All lies!

    cyberfaust

    Ianuarie 26, 2009 at 12:04 pm

  3. Da da, stim, dupa 2 beri=MUCI! (dupa expresia bucuresteana)

    tezeu

    Ianuarie 26, 2009 at 9:02 pm

  4. Eu as zice ca dupa o sticla si jumatate de rom😀 . Da voi doi stiti mai bine😛 . Care 2 beri? Eu am baut 2 beri. Ca am avut cu 3,5 lei in plus fata de Cyber. Haha!

    Lavi

    Ianuarie 26, 2009 at 10:46 pm

  5. Asa, bine ca te lauzi.😛
    Nu vrei sa ii povestesti si cum mi-ai platit intrarea la concert while you’re at it.😛

    cyberfaust

    Ianuarie 26, 2009 at 10:48 pm

  6. Stim dude, stim… you’re jobless and you have no money… Oricum, Lavi, daca ii platesti intrarea la concert de ce nu si profiti de el (sau macar scapi matza de calduri :D)

    tezeu

    Ianuarie 26, 2009 at 11:02 pm

  7. Pai m-am gandit sa nu spun ca ti-am platit intrarea la concert, da daca te-ai dat singur de gol ce sa mai zic:P
    Tezeu, eu nu profit de oameni nevinovati :))

    Lavi

    Ianuarie 28, 2009 at 9:21 pm

  8. Parol, sunt nevinovat? :))

    cyberfaust

    Ianuarie 28, 2009 at 9:23 pm

  9. Lavi, deci sa inteleg ca de aia vinovati profiti😉

    tezeu

    Ianuarie 29, 2009 at 1:04 pm


Lasă un răspuns

