The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Blogul de an nou cu petrecere si prieteni si alte chestii, part 2

with one comment

Si iaca asa veni si ziua care intamplator este ultima din an. M-am trezit putin adormit si am descoperit ca e mizerie. Am mers cu tibi la mine acasa sa imi iau patinele ca paote mergem pe acolo si am stat la taclale. Everyone had fun si ne-am intors facand constant observatia ca afara e tare frig.

..

To put it shortly vacanta a devenit un amestec de amintiri placute a caror ordine cronologica nu imi este foarte calra. In noaptea de revelion am jucat twister, ne-am distrat am jucat mima si am fsot aproape tot grupul TFN cu exceptia lui bogdan. Eu, Diana, Lavinia, Tezeu, Mara, Mada, Bogdan, Garak si the harry. It was great night filled with fun and joy. Celelalte 2 au fost la fel.

Happy new year tfn!amza-gabriel-6033

(asta e faimosul tort al lui lavi)

Written by CyberFaust

Ianuarie 16, 2009 la 9:14 pm

Postat in Random ramblings

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. it took you 3 weeks to write it and this is all you could come up with?

    dude,

    Ianuarie 23, 2009 at 7:09 pm


Lasă un răspuns

