The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

leave a comment »

sound-of-music-dvdcover

The hills are aliveee, with the sound of muuusiiic…..

SI prin orientul mijlociu iar se aud urlete impuscaturi si sunetul pe care il face fosforul alb cand cade pe copii (luncru neconfirmat de fortele israelului dar nici negat asa ca val as sa ghiciti ce e mai probabil). Nu stiu de ce scriu eu despre o problema politica ca nu prea isi are locul pe aici, in nici un caz nu ma consider foarte bine informat despre ultimele noutati din conflictul palestina VS israel asa ca pe cat posibil va rog sa rezumati comentariile despre how i get things wrong to a minimum.

Probabil scriu despre asta doar petnru ca mi-am luat un kaffiyeh si acuma din ceva motiv ciudat ma simt dator sa pretend i care about anything else than the posibilities of good pictures a conflict zone has to offer. Dar chestia e ca imi pasa de mai mult, intamplator imi pasa de oameni si cand vine vorba de chestii dinastea imi pasa de vietile necombatantilor si civililor care zburda in bucati cand le cade o bomba in ograda. Mi se pare tare greu sa alegi o parte in conflictul asta pentru ca tehnically amandoua au dreptate si amandoua au un claim relevant. Stand acolo de sute de ani. On that note si datorita lipsei unei posibilitati ca una dintre parti sa abandoneze lupta any time soon io propun o solutie. Sa scoatem din zona non-combatants si sa ii lasam sa have their war pana nu mai vor. Nu ca aceea posibilitate e mare, probabil si dupa aia forte gen hamas will continue their fight for Farfur and his stinky friends dar whatever.

Point is, let them fight it out. Dar fara civili.

PS: i just wanted to advertise farfur si pozele cool de pe TIMES

Written by CyberFaust

Ianuarie 9, 2009 la 6:42 pm

Lasă un răspuns

