The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Post de anul nou, ala fara petrecere sau macar cu putin

with 2 comments

Si iaca ca asa isi face loc pe hard-ul meu primul folder care incepe cu 2009 si care s-a varat si el fericit langa 2008-urile din mega-folderul care se cheama „poze”. Poate ca intr-o zi va aparea si un dvd dar mai e mult pana acolo. Am 3 giga si nu mai fac poze cum faceam cand eram baiet mai tanar si mai slab.

Si ase o inceput un nou an in care voi sta degeaba, voi incerca sa fiu fotograf bun si ma voi supara pe omenire ca e proasta si pe mine insumi ca sunt si mai prost ca ea. Ce facui io de anul nou? Pe langa chestiile care vor aparea in blogul de party mi-am pierdut portofelul. M-am crizat pe aici toata ziua si in general de vreo 2. Eram foarte disperat ca o sa fiu dezmosfenit si vandut la circ ca doar era al 3-lea portofel pierdut in the „Year of the confused shield”  (2008).

M-am cam milogit de oameni cu un status speriat in care ii rugam sa imi vare o scobitoare in creier ca mi l-am pierdut dar totul a trecut si mi-e doar lene. Portofelul a fost gasit. Era in genta. Geanta in care l-am cautat deja de vreo 50 de ori dar nah, asta se intampla when you deal with trees. Ca vedeti voi io cred ca copacii were playing mind games with me. They have eyes everywhere. I fear Jim might be one of them even though i’ve raised him from a sprout. He might be a spy, ioi.

Vroiai sa merg la patinoar dar nu fusei din cauza unei raceli nu tocmai personale care o zburtat pe geam cand l-am deschis dar asta e viata si asta e guilt so huzzah!

Wizards nu mai face miniaturi asa ca sunt ingrijorat despre viitorul viitorilor mei copii din viitor ca paote poate vine SKYNET (care cred ca o fi produs de apple)

Un an nou fericit cu mult tort si bucatele de fericire pe acolo.

Written by CyberFaust

Ianuarie 4, 2009 la 6:47 pm

Postat in Random ramblings

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. la multi ani dude!

    Cat de starea ta, cred ca iti trebe o gagica😀

    szabo bogdan

    Ianuarie 4, 2009 at 7:33 pm

  2. Sau 2😀

    tezeu

    Ianuarie 4, 2009 at 10:00 pm


Lasă un răspuns

