The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

in arad pe la un concert

leave a comment »

Si iaca c m-am trezit si io de dimineata devreme pe la 9ra 9 jumatate cca sa imi fa bagajul dupa ce m-am culct pe la 5 si m-am pregatit sa fug in arad ca am fost invitat and stuff. inca nu sunt sigur de ce sunt aici si deja stau pe aci de 5 ore dar i guess that’s the fun of it cica. I say again ca cica.

oricum sunt aicci la un concert l unei trupee, „HABAR” de care pana azi nu am avut habar caexista (see how witty i was there, isasade mandru) oricum, in trupa ata canta   de la kendo,, calin, la bass. Nu stiu inca nimicdar stau aci cu  aparatul pe umar si cu kaffiyeh-ul pe gast ca un fotograf serio si astept sa inceapa chestiile casa pot sa fa si io poze for lack of anything else to do.

Sound check de 3 ore si in 3 ore incepe concertul, om vedea, is curios, gen. more to come inclusiv poze.

Possibly, maybe.

Written by CyberFaust

Decembrie 27, 2008 la 4:45 pm

Lasă un răspuns

