The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Campionatul national de kendo

with 4 comments

Si asa am fost si eu la campionatul national de kendo . Ca si spectator.amza-gabriel-5068

Intreaga chestie a fost foarte interesanta si educativa….dar frig. Foarte foarte frig. Pe tren am nimerit cu o echipa de atletism si fetele erau dragute. Si, from what i can immagine, bendy.

In bucuresti a fost frig si ceata, dar aia vine in alt blog post. La kendo a fost interesant, am avut ocazia sa vad in sfarsit cum arata kendo intr-o competitie mai oficioasa si nu doar in dojo si mi se pare foarte foarte diferit. Poate pe la vremea asta peste vreo 2 ani ajung si io pe acolo.🙂

amza-gabriel-5117-2

Written by CyberFaust

Decembrie 10, 2008 la 9:59 am

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. poate ca o sa ajngi acolo daca nu te lasi😛

    arapila

    Decembrie 12, 2008 at 1:57 pm

  2. very nice😀 sa mai postezi multe scrieri with a lot of photos😛

    Mizu

    Decembrie 16, 2008 at 9:41 am

  3. Deci prima poza e very trippy.🙂

    funnypapers

    Decembrie 16, 2008 at 3:44 pm

  4. Mult succes!😉

    Raluca Mateescu

    Decembrie 18, 2008 at 2:41 pm


Lasă un răspuns

