The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Keep a good head and always carry a light – A Bob Dylan inspired post

leave a comment »

amza-gabriel-2411

HTe summer days are gone cica si acu a venit ploaia. Cerul e roz-portocaliu, nu are textura si arata de parca e din alt layer comparativ cu restul chestiilor  de pe’aci. Ploaia e rece s totul pare sec, deprimant si ca de plumb (un plumb ciudat roz-potrocaliu cateodata dar tot plumb).

Pe langa toate astea io nu mai am chef de nimic si sunt plafonat. Cred ca de vina pentru toata chestia mea a fost incercarea de a deveni fotograf profesionist. I can still say i love photography dar cat timp lucram cred ca totul a devenit neimportant si plictisit. Spre sfarsit se vedea in poze.

Am demisionat pentru a-mi dedica timpul mai mult pe proiectele personale dar se pare ca cheful continua sa nu faca prezenta in ciuda repetatelor invitatii.

Am inceput sa am cosmaruri si nu mai pot sa dorm.

Am decis ca ploaia e prea frumoasa si ca maine i’ll be damned daca nu merg sa fotografiez cu Balanescu Quartet in castile empetreiului meu de 30 de lei sau cat o costat (nu ca e relevand cat a costat).

Nu stiu sigur daca vreau sa fac pe film sau digital sau pe rangefinder sau pe SLR. Pe minolta zorki canon sau poate celalalt canon. Nu stiu si fac un efort enorm sa not care si sa iau ce e mai conveniabil si sa vad de acolo. Nu mai am chef de gandit porcarii dar daca fac pe film am zis ca fac la f22 jsut or the hell of it pentru ca m-au impresionat niste poze de-ale lui Alex Vancu, un coleg de la Iris Foto si am zis ca deja prea mult am stat degeaba si mi-am plans de mila pentru ca really it’s getting me nowhere fast.

Deci maine merg la pozat. Nu situ unde nu situ cu ce sar merg cu hotarare. Sper sa nu se opreasca ploaia pana atunci.🙂

Written by CyberFaust

Noiembrie 25, 2008 la 9:14 pm

Postat in Random ramblings

Lasă un răspuns

