The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Grand mother

with 3 comments

Azi a fost ziua bunicii mele, a facut 74 de ani. Am fost pe la ea si am facut un film. Asta, cred eu, este poza care o reprezinta cel mai bine. With this i would like to thank her for the part she has played in my life so far.

Written by CyberFaust

Octombrie 1, 2008 la 7:06 pm

Postat in Random ramblings

3 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. love for art… foarte fain! :D… mine died..😦 da nah… ma bucur ca ii still alive🙂 … live long&well!

    Mizu

    Octombrie 1, 2008 at 9:17 pm

  2. foarte tare poza

    funnypapers

    Octombrie 2, 2008 at 1:36 pm

  3. mi se pare mie sau semeni cu ea?😀 la cat mai multe aniversari pt bunica ta.

    anda

    Octombrie 11, 2008 at 8:29 pm


Lasă un răspuns

