The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Imi e dor de gradinita

with 5 comments

Io cred ca am ajuns la mid-life crysis. E trist. Imi e dor de vremea cand eram si io un flacau tanar care zburda pe scarile blocului usor ca o pana si cu o constiinta similara. Responsabilitate, double so.

Acu am ajuns in loc de oaia neagra a clasei (in generala, si apropo, o pozitie in care ma complaceam intr-o anumita masura) sef de grupa la facutlate, cica am si job si aproape ca as spune ca îs fotograf for a living, seein` as how that be the way i make mah money. Dar asta este, cu cât înaintez în vârstă cu atât se pare că îs mai emo şi nefericit. Îmi e foarte dor de grădiniţă, îmi plăcea acolo. Îmi e dor de vremea cînd la scoală aveam ca materie caligrafia, nu că acuma aş trece la aşa o materie dar tot ar fi o schimbare plăcuta.

Cred că până la urma asta e psihologia umană cu care am ajuns să traim, sa ne fie dor de ce am pierdut in loc sa asteptam cu nerabdare ce ne asteaptă, căci ceva tot ne asteaptă, itţs just the liquidity of it that scares us i guess.


Written by CyberFaust

Septembrie 25, 2008 la 6:44 pm

Postat in Random ramblings

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. I hated kindergarden🙂 Acestea fiind spuse, sunt sigura ca si eu si tu avem multe chestii faine in viitorul nostru de si o sa ne bucuram de ele when we cross that bridge. That’s what Blacky would want.🙂 Vorba lui Freddie: But life still goes on…

    funnypapers

    Septembrie 27, 2008 at 4:22 pm

  2. Dude, I love you!! :)) Chiar ii foarte tare ce scrii aici😛 … si by the way, i miss them too, dar ce sa faci? … life goes on… never STOP`s!🙂

    Mizu

    Septembrie 27, 2008 at 8:43 pm

  3. Esti ceea ce si cum vrei. I-ati o gagica si o sa scapi de criza asta :d… fetelor.. ciber nu are gagica.. sariti pe el!!

    szabo bogdan

    Septembrie 30, 2008 at 7:13 am

  4. dude… revino-ti, inca esti copil la varsta ta sau a mea🙂 daca faci bani nu inseamna neaparat ca esti a grown up, si daca dai multi bani pe tot felul de nimicuri nu inseamna neaparat ca esti copil. just be careful what you wish for🙂

    Harald

    Septembrie 30, 2008 at 9:02 am

  5. Pana nu-ti iei un Porche rosu, no, nu ai ajuns la mid-life crisis😀

    Cristina

    Octombrie 9, 2008 at 8:12 am


Lasă un răspuns

