The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

10 reasons i’m not a good profesional photographer

with 4 comments

Deci, lately i have realised a i really can’t bend my style enough to make my clients happy. Desigur lucrul evident ar fi sa schimb clietii si sa ii iau pe aia  carora le plac si pozele miscate si grainy. Asa ca am zis sa fac o lista cu 10 motive pentru care I R is not a good pro photog:

  1. I am not good as a pro photographer pentru ca nu vreau sa fac cadre clisee si prefer sa stau degeaba.
  2. I am not a good pro pentru ca nu imi pasa ce vrea clientul, eu tot ce imi place mie ii dau.
  3. I am not a good pro pentru ca imi plac pozele fara blitz si cu diafragma de 1.4 sau 1.2 in care doar ochii le sunt clari.
  4. Imi plac pozele de atmosfera si nu alea de grup. De fiecare data i try to catch the zeitgeist, nu oamenii.

5. I am not a good pro because i hate you.

…..

More to come in part 2

Written by CyberFaust

Septembrie 19, 2008 la 8:53 am

Postat in Random ramblings

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. nu par a fi chiar motive, mai ales ca nu par a fi totdeauna niste criteri pt foto profesional

    vali handro

    Septembrie 19, 2008 at 10:50 am

  2. Ai dreptate in ceea ce scrii aici, din punct de vedere pur comercial.

    your Dungeon Master

    Septembrie 23, 2008 at 7:05 pm

  3. ” I am not a good pro pentru ca nu imi pasa ce vrea clientul, eu tot ce imi place mie ii dau. ”

    cam ipocrizie, sa sustii una si sa faci alta. daca ai da numai ce-ti place tie ai ramane fara clienti la nunti. ca pe langa ce ti se cere mai dai si ce-ti place tie e alta treaba

    dreadboy

    Septembrie 26, 2008 at 4:17 am

  4. and when/where is part two?

    shadowalive

    Decembrie 29, 2008 at 6:55 pm


Lasă un răspuns

