The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

The times they are a-changin`

leave a comment »

Cica citesc iar benzi desenate noaptea tarziu, asa cum se citesc benzile desenate. PRima oara cand am facut asta serios a fost acuma cativa ani cand am primit niste CD-uri cu Witchblade si The darkness. Intr-o saptamana le-am derminat  de citit, desigur. Nici nu sunt foarte sigur ca pe vremea aia aveam internet. Oricum, de atunci am mai citit mult, nu o cantitate comparatica cu ce a citit Diana, dar eu zic ca acceptabil de multe. I really like comic books si nu am mai citit serios benzi desenate de o  vreme. Cateva luni, vreo 6, poate mai mult. Am inceput iar, mi-am dawnloadat Watchmen (despre care voi scrie un intreg blog alta data. Si mi-a mai facut pofta de citit. Amu, partea naspa e ca eu nu rpea traiesc sanatos lately si asta is really cutting into mah sleep cycles, dar ce sa faci, asa e viata as a clerk/fotograf. Shopboy by day si photographer by night (ma rog, some nights si the rest of the days). Duminica poate apuc sa stau degeaba, imi e foarte dor de aia si abia astept, nu am mai lenevit totata ziua de foarte mult timp.

Acu, on topic: MARVEL CIVIL WAR…….

L-am downloadat tot acu cateva zile pentru ca mi-a facut Watchmen pofta de nsite benzi desenate si eram faorte curios sa vad ce se intampla pe aici pentru ca i happen to really like and respect civil disobediency si captain america. Si mai rar dai de el in situatia aia de V for Vendetta. Oricum: MArvel civil war…e foarte faorte fain. Trebuie sa recunosc ca imi cam este rusine ca mi-a placut atat de mult  filmul iron man dupa jumatate din Civil war……pentru  ca he’s a utter jackass.

Desigur, aici oamenii „adulti” si rationali ar zice ca nu e vina personajului ca e un jackass, ci a scriitorilor. PE cand eu, omul visator, irational si mai inapt intr-o societate cu moralitatea contemporana ca si neena din padurea spanzuratilor…cred ca asa e personajul pentru ca ASA L-AU SCRIS AUTORII, si el este orice il scriu ei ca este. Daca il scriu mort: E mort, daca il scriu nesimtit….e nesimtit. SI asa mai departe.

MA rog, IMHO he is a jackass pentru ca he is a jackass.  CAptain america for the win. Desigur, oamenii astia rationali si ImaturiI sunt de acord si cu procedura de registration. MA rog, nu conteaza, am nervi.

In orice caz, civil war e fain. Foarte fain, taht being the point of this.

Cica poate merg la sibiu, dar maine lucres asa ca nu plec amu. Maybe later.

Written by CyberFaust

August 20, 2008 la 7:45 pm

Lasă un răspuns

