The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Cica Film Noir

with 2 comments

Trebuie sa recunosc ca in ultima vreme am o faza de film noir. I watch a great amount of them lately, ca nah, gusturile mele pentru filme isi au ciclurile si variatiile lor sezoniere. Da, desigur, ai putea zice ca dupa atmosfera filmele noir sunt de toamna, sau de iarna, da mostly de toamna. Evident ai gresi. Well, anyway. Lately a trebuit sa fac pentru examenul de audio-vizual un decupaj+storyboard de 10 cadre (or more, da not really) si trebuia predat in dimineata asta. EU credeam ca e pe luni, cred ca mintea mea nu a acceptat ca exista posibilitatea sa am un examen duminica dimineata la 10. Oricum, i has made a noir, ca scuza sa pot face b/w, dar mostly because i felt like it. I actually got the faithful şerpaş/cameraman Cristi si ca pernsonajul 2, la cel de misterios si anonim ca personajul 1 (io), Carmina, o colega care spre norocul meu era si online cand am aflat ca trebuie facut pe azi, si dispusa sa vina sa ma ajute cu proiectul. Anyway. Am facut despre o tranzactie a unei valize si am incercat sa il fac cat de noir se poate in 10 cadre, fara lumini si fara a filma anything really. Am zis sa pun si aici pozele, cu comentarii si aberatiile aferente. ca deh, is mandru de ele to some extent, da poate o sa imi treaca.

(poza data ca exemplu, cadrul asta imi palce cel mai mult)

Asta a fost teaser, restul maine.

Written by CyberFaust

Iulie 2, 2008 la 12:50 pm

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dude… is that you? … and the most important thing.. SMOKE?! … ciudat… poza e facuta la BEGA (canalu`) … I like it!🙂

    Mizu

    Iulie 2, 2008 at 9:12 pm

  2. i do not smoke. Am fumat ca sa pot face pzoele astea. M-a durut gatul 2 zile.

    cyberfaust

    Iulie 5, 2008 at 9:21 am


Lasă un răspuns

