The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Ada Milea la Street Delivery

with 8 comments

Written by CyberFaust

Iunie 9, 2008 la 11:05 am

8 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Şi Dorina Chiriac în plan secund.

    Dan

    Iunie 10, 2008 at 10:30 am

  2. Cool pic, artistule!

    Cristina

    Iunie 11, 2008 at 10:08 am

  3. Nu is artist.

    cyberfaust

    Iunie 12, 2008 at 9:37 am

  4. o fotografie reusita… esti un adevrat artist😀

    arapila

    Iunie 12, 2008 at 9:20 pm

  5. Cand ajung prin cluj te bat :p

    cyberfaust

    Iunie 13, 2008 at 8:00 pm

  6. Pozele alb-negru nu-s demodate? Sure they look great with ww2 stuff, da crek aici s-ar potrivi mai mult some hardcore real life color.

    Spitter againts the wind

    Iunie 13, 2008 at 11:02 pm

  7. De ce toata lumea a primit poza faina mai putin eu?
    Anyway, eu cred ca e mai buna pe alb-negru this time. Prea mult detalii care colorate poate ar fi atatat kinda cheap.

    Cristina

    Iunie 16, 2008 at 11:48 am

  8. Ada este un geniu! me like her😀

    loreleienrose

    Iunie 19, 2008 at 11:54 am


Lasă un răspuns

