Be Kind, Rewind – Review

with one comment

Ce faina e senzatia cand te uiti la un film de la care nu te astepti la cine stie ce si iti intrece toate asteptarile. Desigur, nu la fel de fain ca acele ocazii foarte foarte FOARTE rare in care te uiti la un film care te astepti sa fie bun si iti intrece asteptarile, pentru ca aia inseamna o expedrienta cinematografica aproape orgasmica. Dar si astea sunt bune. Trebuie sa recunosc ca, in momentul in care aud numele „Jack Black” automat ma gandesc la school of rock si inca vreo cateva filme care nu mi-au placut. Quite frankly, nu prea imi place de Jack Black ca si actor. Ce sa faci, toata lumea are si din-astia. Mos Def, alta poveste. A jucat in HHGTTG ca Ford Prefect, iar eu am vazut fiomul inainte sa citesc cartea. Pentru mine personajul va ramane totdeauna Mos Def, nu prea ai ce sa faci, si in ciuda a ce zic multi oameni (cica asa zice netu) mie imi place cum a jucat (netu zice ca nu o jucat bine, da ce stie el).

Be kind rewind este un fel de clerks mai traznit, are tot doua personaje principale, cu slujbe de nimic. Amandoua au magazine de casete video, doar ca in timp ce Dante se plange de clienti si cum ei ii fac slujba un chin, Mos Fel isi vede de ale lui…to some extent si incearca sa faca o treaba buna. Creierul lui Jack Black se magnetizeaza si distruge toate casetele….bad thing. Ce se gandesc cei doi?
„hai ne apucam sa filmam noi variantele noastre ale filmului, ca daor nu or observa”. Merita explicat ca se hotarasc sa faca aia pentru ca e pentru o tipa mai ciudata filmul si ei nu cred ca isi va da seama. Turns out ca ea inchiriaza caseta pentru fiul ei…..sau ceva de genu` si el isi da seama. MErge inapoi si mai vrea. Asa ca ei maifac si altele, ce sa faci, ca doar clientul e sefu`….cica.

De aici totul devine mult mai interesant. FIlmul este pe alocuri genial, pe alocuru superb si pe alocuri foarte foarte bine jucat regizat si filmat. Vorbesc foarte serios ca filmul asta este uimitor in foarte multe feluri. La fel si sfarsitul….la care nu va asteptati, si care, sper eu, va va surprinde placut cum m-a surprins pe mine.
In concluzie tot ce pot sa spun despre film este ca merita vazut daca esti o persoana cu gusturi bune in filme, si care poate gusta niste umor mai original, nu cel de American pie (care nu e amuzant deloc).

Iunie 7, 2008 la 11:04 pm

Postat in Movies

Un răspuns