The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

EPIC FAIL!!!

with 2 comments

Cele mai faimoase poze ale lui Robert Capa au fsot facute in ziua de 6 iunie 1944. D-Day, pe plajele din normandia, el a plecat cu valul al 2-lea de atac. Nu ai cum sa nu apreciezi atata devotament, curaj si dorinta sinucigasa. Capa a facut 106 poze in primele ore ale invaziei cu doua aparate Contax 2.

Trimise inapoi la revista Life pentru developare, un asistent de 15 ani pe nume Dennis Banks a setat temperatura gresit din graba si a cam topit putin lucrurile. 11 cadre au supravietuit, Life le-a printat cu numele de „Slightly our of Focus” si au zis ca arata asa pentru ca i-am tremurat mainile lui Capa. Mdea.

Here’s one now, hostata pe serverele wiki:

Eu m-am  chinuit 2 zile umbland prin locuri beznoase si facand poze. De pe digital am in jur de 10 cadre acceptabile, dar mai am timp, pe film, care acuma l-am luat de la developat, nu am nici unul. Am un light leak in aparat, si mi-a stricat toate negativele.

EPIC FAIL. Dar oricum, life goes on.

Una de-a mea:

Written by CyberFaust

Mai 31, 2008 la 12:09 pm

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Se zice ca povestea cu temperatura e o inventie a guvernului ca sa nu dea publicitatii pozele pe care le-a facut tipul acolo. Se pare ca sunt prea oribile ca sa vada lumina zilei cadrele respective.

    In concluzie sa intelegem ca esti un fel de Capa al zilelor noastre?

    Smurka

    Iunie 13, 2008 at 10:44 am

  2. Nu stiam de povestea cu guvernul si pozele.

    Si nu indraznesc sa ma compar cu capa. Poate peste vreo 10-20 de ani daca am mare noroc. Dar nu cred.

    cyberfaust

    Iunie 13, 2008 at 10:48 am


Lasă un răspuns

