The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

KENDO

with 7 comments

Aparent trebuie sa ma apuc de un sport sau de sala sau de ceva….ca sa nu mai stau degeaba si sa mananc si tot ce rezulta din aia…..asa ca sport. Chestia aia cu multa miscare, care te face sa respiri greu si sa transpiri. Ce fain, nu? Oricum, am fust la sala si trebuie sa recunosc, sala nu e un lucru foarte distractiv, pentru ca eu nu am iempetrei plaier bun si rezistent…..ca nah, sunt student la buget de student. Asa ca mergi nene si cauta un sport. Doar ca sunt foarte seci, cica o sa imi iau o bicicleta candva luna asta, si o sa merg si cu aia, da pana atunci nah…trebuie sa fac un sport sport. Lavinia e la kendo. Acolo oameni isi pun pe ei armuri si dau unul in altul cu bete de bambus. WEEEE, ce tare! Si eu vreua sa dau cu bete de bambus in oameni!

Asa ca azi am mers sa vad un fel de campionat/demonstratie……si nah. De saptamana viitoare probabil o sa merg si eu. Daca nu, dupa sesiune sau de luna viitoare in orice  caz. Prima data sa rezolv cu fotoreportajul si cu restantele si examenele, ca alea sunt momentan mai importante.

Written by CyberFaust

Mai 17, 2008 la 7:55 pm

7 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. taaaare lavinia, a ajuns in finala!
    sweet story about ziua clubului, respecte!

    mona

    Mai 17, 2008 at 8:56 pm

  2. du-te mai bine de fa aikido😛 …

    arapila

    Mai 18, 2008 at 1:34 pm

  3. De ce?😀

    cyberfaust

    Mai 18, 2008 at 1:36 pm

  4. Si eu zic ca mai bine mergi la AIKIDO!

    Tezeu

    Mai 18, 2008 at 1:57 pm

  5. eu zic sa faci kendo😀

    eu

    Mai 18, 2008 at 4:55 pm

  6. Da, ai dreptate, o sa merg la aikido.

    cyberfaust

    Mai 18, 2008 at 4:57 pm

  7. Fain! Imi lipsesc antrenamentele de kendo, macar daca ar fi mai multe sali de kendo prin bucuresti cel putin…
    Kendo e fain, dar daca nu vrei echipament si vrei sa inveti si ceva autoaparare iti recomand calduros aikido. E usor si practic, nu prea merge ca work-out dar e fun!

    BlacKat

    Iunie 21, 2008 at 3:14 pm


Lasă un răspuns

