The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Anger Management

with one comment

I’m not really a angry person, da nici resemnat nu sunt, ca nah, la mine nu prea iese. Nu sunt nervos, da frustrat sunt, si dupa ce am cugetat la cateva din motivele mele de iritare am descoperit ca sunt destule. DUpa ce le-am citit de vreo 2 ori am descoperit ca ar face un blog post bun, so here i am. Un blog despre multi multi nervi.

PS. I don’t want your pitty!

Ma enerveaza ca nu gasesc in Timisoara destula saracie si mizerie pentru un fotoreportaj, si trebuei sa merg pana in bucuresti sa il fac.

Ma enerveaza ca trebuie sa imi import filmele din Ungaria, ca in timisoara nu gasesc Ilford si Tri-X.

Ma enerveaza ca sunt si scumpe.

Ma enerveaza ca pozele pe digital nu ies la fel de bine ca alea pe film.

Ma enerveaza ca mi imi ies poze bune, numa poze naspa.

Ma enerveaza ca vine sesiunea.

Ma enerveaza ca aparent sunt singurul om care nu reuseste sa copieze la examen, sau sa invete.

Ma enerveaza profesorii neinteresati si ma enerveaza colegii lenesi.

Ma enerveaza umanitatea.

Ma enerveaza proiectul la AV, ca eu nu stiu sa fac filme, doar poze, si si alea abia abia.

Ma enerveaza oamenii ingamfati si prosti, care este.

Ma enerveaza presa si ma enerveaza Mircea Badea, da si pe el il enerveaza presa.

ma enerveaz singur, nu stiu de ce, probabil de plictiseala.

ma enerveaza ca conversatiile cu mine insumi nu mai sunt la fel de faine ca alta data…cred ca sunt mai prost decat acu ceva timp.

Ma enerveaza ca ma gandesc sa ma las de pozareala pentru ca fac poze naspa.

Ma enerveaza ca aproape m-am lasat de scris pentru ca scriu naspa.

Ma enerveaza ca desenele de pe cartoon network sunt niste porcarii in ziua de azi, si ma enerveaza ca sunt dublate in Romana, ca doar nah, sa nu se chinuie copilasii cu engleza aia grea.

Ma enervaeza ca lumea e proasta.

Ma enerveaza ca lumea e foarte praosta, da nu este destul de responsabila cat sa se impuste sau sa faca ceva similar.

Ma enerveaza fotografii.

Ma enerveaza pseudoartistii.

Ma enerveaza postmodernismul, cand e folosit ca scuza de pseudo-artisti pentru ca ei sunt neintelesi.

Ma enerveaza ca nu se impusca.

Ma enerveaza ca einstein nu era erou de actiune, si ca a murit, si ca i-am vazut creierul in bucatele pe Discovery channel.

Ma enerveaza ca sunt un las cateodata.

Ma enerveaza ca nu se mai prea posteaza pe TFN.

Ma enerveaza vara, e cald deja, ce naspa.

Ma enerveaza propria0-mi lene, pentru ca e grea viata cu ea.

Ma enerveaza ca nu vreau sa ma apuc de carti, ca daca ma apuc de Shatner sau de Caragiale, imi stric sesiunea ca nu le mai las din mana.

Ma enerveaza ca sunt mult prea lenes ca sa tocesc, si ma enervaza ca nu pot sa fiu atent o perioada indelungata la o carte sau la un curs.

Ma enerveaza prostia, grately.

Ma enerveaza cartofii prajiti la punga, pentru ca sunt naspa.

Ma enerveaza ca trebuei sa imi incalzesc singur mancarea.

Ma enerveaza ca m-am ingrasat, grately.

Ma enerveaza ca nu am un EOS pe film, ca sa am focus mai rapid decat la minolta.

Ma enerveaza ca Coca COla si-a schimbat gustul in ceva mai cancerigen decat inainte.

Ma enerveaza MTV, pentru ca cultiveaza prostia, si o viata usoara si un trai superficial.

Ma enerveaza ca atunci cand eram mic am zis ca nu o sa fiu un nemernic, si ma enerveaza ca am reusit. Si acuma sunt gelos pe ei, ca au o viata usoara.

Ma enerveaza pozele mele, sunt naspa.

Ma enerveaza ca nu gasesc un sacou acceptabil.

Ma enerveaza ca nu stiu sa conduc, si ca nu am masina, pentru ca as merge la munte.

Ma enerveaza ca most of the time nu am cu cine merge la munte.

Ma enerveaza biserica, si ma enerveaza china, pentru faza cu tibetul.

Ma enerveaza america, p[entru faza cu petrolul.

Si ma enerveaza Rusia, pentru faza cu presa.

Ma enerveaza Putin, pentru ca e megalomaniac.

Si ma enerveaza Bush, pentru ca e redardat.

Ma enerveazaa ca pe tren a trebuit sa stau pe hol, si ma enerveaza ca acolo mirosea naspa.

Ma enerveaza trenurile, dar imi palc in acelasi timp.

Ma enerveaza ca diseara trebuie sa merg la scoala si la un concert ca sa fac poze, desi nu o sa iasa nimic.

Written by CyberFaust

Mai 7, 2008 la 11:11 am

Postat in Random ramblings

Tagged with ,

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dupa 20 de min. tot nu stiu ce e in fotografia aia…

    Andi

    Mai 8, 2008 at 11:56 am


Lasă un răspuns

