The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

1 Mai muncitoresc, cu lightsaberu` si batlagul

leave a comment »

Deci, de 1 mai an fost la Simionesti la Arapila, ca e vacanta….si se sarbatoreste cu animale moarte si distractie, si vodka…..si placinta dinaia care e similara cu clatitele, doar ca cu faina de malai…nu de grau. Si mute as mai scrie aci, ca o fsot o saptamana interesanta, super, in care m-am distrat, si din care m-am intor mult mai fericit si mai implinit decat cand am plecat….si ceva mai ciudat. Am cunoscut oameni noi and cool, am mai vorbit cu unii dintre cei mai buni prieteni pe care ii am, si de care mi-o fost dor, si abia astept sa se tina urmatoarea excursie TFN….

Amu, poze. Pe care le gasiti aici, ca am facut cont de hi cinci la TFN> Ce tare, nu….

Written by CyberFaust

Mai 4, 2008 la 8:24 pm

Postat in Random ramblings

Tagged with

Lasă un răspuns

