The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Bere – un blog scris beat

with 2 comments

Cica Redd’s e o bere….de pe la URSUS care are gust de lamaie. Granted, at first this might sound like blasphemy towards the idea of beer itself. Da chestia e ca unora nu ne place berea. Really, viata e destul de amara si asa, nu are nevoie de bere sa o ajute. In amaruietate. Ca e amara. Si mno. E amara. SI mie nu imi plac chestiile amare. Is naspa. Si amare. Asa ca acu 2 zile am luat Redds. Cu Alex, care o mai baut, si i-a placut. So what the hell, si asa eu nu prea beau acasa, hai incerc Redd’s.

E FAIN!!!!!oneone!

Redds pentru mine este berea perfecta, ca e mai ieftina ca Guinness-ul. De care de obicei nu am bani, SI trebuie sa recunosc ca mie nu prea imi plac restul berilor care le-am incercat. Deisgurm sunt mai ieftine ca sucul asa ca what the hell, i’ll drink it, da Mno, nu mi-au prea placut. Redds imi place. Partea iaurea e ca nu va fi vreodata pein Happy, ca cica ei nu au contract cuursus. Ceea ce e trist pentru ca acolo mergem dupa sedintele de luni de la , care este.

Thank you.

Written by CyberFaust

Aprilie 26, 2008 la 12:54 pm

Postat in Random ramblings

Tagged with , , , ,

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Total de acord KAM-PAW!

    tezeu

    Aprilie 30, 2008 at 7:33 am

  2. comeee on!!!!!!!
    redd’s sucks!
    me telling you😛

    Tess

    Mai 6, 2008 at 6:42 pm


Lasă un răspuns

