The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

SK8 PARK

with 3 comments

Ieri am iesit cu Vicky la fotografiat, ca doar era soare, si eu eram plictisit. RDS-ul mi-o stricat netul de la UPC asa ca nu aveam net (da ala ii alt blog post). SI am facut in jur de 400 de cadre. Din care mai mult de 5 imi si plac, culmea nu? Da, chair ca e. Oricum, iaca si pozele mai bunicele de pe acolo.

I’d like to take this opportunity to thank duffel, ville si anarhie. Ca ei is in poze.

Written by CyberFaust

Aprilie 25, 2008 la 4:48 pm

3 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Deci, vineri am fost la un shoot cu Calin/Gabi/Cyberfaust si am tras niste poze prin Sk8 Park… It was kewl… In poze sunt duffel, ville si […]

    Sk8 Park… « .victor//

    Aprilie 26, 2008 at 9:01 am

  2. Dude! mi-am pus si eu cateva poze pe blog… http://victorghost.wordpress.com/2008/04/26/sk8-park/

    victorghost

    Aprilie 26, 2008 at 9:01 am

  3. suuuper tari pozele:D si eu incerc sa invat sa merg pe sk8🙂 ca inca nu stiu… si vreau sa-mi iau si eu unul:X dar nush ca la noi in oras cica e 400 de mii… dar crek ala klumea e cam 1 milion din cate am inteles.

    copilu'

    Februarie 28, 2009 at 11:44 am


Lasă un răspuns

