Cloverfield review and rant

with 4 comments

Cloverfield este, in caz ca nu l-ai vazut inca, pur si simplu inca un film al Hollywood-ului in care un monstru mare si urat ataca New York-ul si omoara oameni…..pentru ca de fapt asta fac toti monstrii, exact asa cum toti ataca New York-ul. Tezeu amu mult timp zicea ca nu ii place nu stiu ce film sau nu stiu ce carte pentru ca avea clisee de poveste. I then told him to go fuck himself si ca nimeni nu mai inventa roata any time soon. Poate once and again ceva va aduce schimbari majore rotii, si aia e tot ce putem spera. That being said, Cloverfield aduce mari, MARI schimbari rotii. Acu voi spoilari tot filmul, asa ca mai bine te uiti la el inainte sa citesti daca nu l-ai vazut. Let’s talk a little about Mr. J.J. Abrams, geniul din saptele multor seriale sci-fi, si daca nu ma insel unul dintre genii din spatele idei de Borg. El a creat lost, etc, etc. Acuma a facut un film, care e scris de altcineva, si l-a mai regizat cu altcineva, dar cum am uitat cum ii cheama, nu le voi spune numele din lene de a IMDB-ui filmul. Totusi, ei merita IMDB-uiti ca si un „bravo, ce fain film!” dar mai bine e sa o faceti voi. Amu, nenea Abrams este un geniu al character development, asta stiam toti din LOST deja, didn’t we? Nah, el nu si-a pierdut deloc indemanarea cand a facut cloverfield pentru ca personajele sunt…perfecte. Te atasezi de ele din prima jumatate de ora deja, si pur si simplu le simti suferinta, si frica. Atmosfera este incredibila in filmul asta, la fel si realismul (desi stiu cat de moronic este sa zic asa ceva despre un film…..mai ales unul cu um monstru extraterestru gigantic care ataca NY-ul). JJ Abrams mi-a dovedit cu filmul asta ca Hollywood inca este o fabrica de vise, care din an in pasti mai scoate cate un film exceptional. In ultima vreme ura mea adanc inradacinata pentru Hollywood si pentru cat de mult imi strica el supereroii si alte amintiri din copilarie a crescut exponential. Asta ar putea fi pentru ca am aflat ca se face un remake dupa clasicul „Short Circuit”….and that will suck. Daca nu iti mai aduci aminte ce e Short Circuit, e vorba de filmele acelea cu robotul…Johnny 5…..Remember? Oricum, filmul este esential faorte diferit de orice alte filme cu monstrii pe care le-ati vazut vreodata pentru ca il prezinta din unghiul oamenilor de pe stradute care sunt calcati in picioare de bau-baul cel mare si extraterestru. It does this punand camera in mainile lui Hud, unul dintre personajele filmului. Uni oameni s-au plans ca camera este prea miscata in cloverfield, si ca asta nu ii lasa sa fie atenti. Those people can go fuck themselves. Really. De fapt mai bine sa mearga sa se spanzure. Si sa se impuste. Sa se spanzure si sa se impuste. That being said, filmul este exceptional regizat, este de-a dreptul uimitor cum Abrams a reusit sa faca un film atat de fain din atatea de putine cadre…si atata de lungi, because let’s not forget, we are dealing with some really long frames here.

Pe langa cat de bine candit si cat de bine este jucat, cat de bine regizat, planificat, conceput, creat, scris si toate celelalte, am problemele mele cu filmul. Si cand zic probleme, vreau sa zic una si buna EVERY_MOTHER_FUCKING_BODY IN THIS

MOVIE DIES A HORRIBLE FUCKING DEATH

Let me clear this up for you:

EVERYBODY

TOATE AMARATELE DE PERSONAJE MOR

THE END

I find it fure and bitchy sa faca asa ceva. Trebuie sa recunosc ca ii sunt dator lui Diana pentru ca m-a anuntat din timp ca moare toata lumea in film….pentru ca altfel faceam urat. Mai ales ca la sfarsit aproape si supravietuiesc, the bastard even gets your freaking hopes up. It’s just fucking mean.

Totusi, pana la urma se leaga cu restul atmosferei filmului, care este conceputa ca si o hinta (for lack of the word rollercoaster) emotional.

Cloverfield este un film uimitor din toate punctele de vedere, si care m-a lasat incredibil de placut surprins. Inca mai am nodul in stomac care a fost acolo aproape tot filmul as i am writing this. Pacat ca moare toata. lumea.

Aprilie 5, 2008 la 8:14 pm

Postat in Movies

Tagged with , , , ,