The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Oameni

with 2 comments

amza-gabriel-11.jpg

Well, din seria „teme pentru audio-vizual” pe saptamana care tocmai trece pe langa mine am avut „Piata” si chestia pe care nu am inteles-o e ca majoritatea au venit cu poze de arhitectura si cladiri, even more so, cu piata Unirii sau piata operei. Oameni ciudati, oricum, pentru tema asta am facut si eu o rola de Kodak profoto 400, pentru ca mi-am amintit de ea in ultima zi si trebuia sa le am printate pana a 2-a zi dimineata. Sec. Oricum pot spune cinstit ca sunt mandru de mai mult de jumatate din cadrele de pe filmul asta ceea ce e ciudat considerand ca pe digital imi placea cam un cadru la fiecare 10.000. Imi place sa fac poze pe film, pacat ca ma falimenteaza, inca am in fata 5 role de film nedevelopat asteptand ziua cand voi avea fonduri de ele. Also, nici astea nu sunt scanate, sunt scanate doar care le-am predat, si alea print-urile oricum deci calitatea nu e cine stie ce. In rest doar crop si putin levels.

 

amza-gabriel-10.jpg

 

 

 amza-gabriel-3.jpg

 

amza-gabriel-5.jpg

 

amza-gabriel-6.jpg

 

amza-gabriel-4.jpg

Ultima este poza mea preferata din ultima vreme, si probabil una dintre cele mai faine poze pe care le-am facut vredata dupa standele mele umile.

Written by CyberFaust

Martie 23, 2008 la 8:52 am

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dude, atata vreme cat tu esti happy, toata lumea e happy.

    Tezeu

    Martie 23, 2008 at 10:20 am

  2. ultima poza e faina rau😛 aproape ca o intrece pe aia a mea din tren. Felicitari!:D

    arapila

    Martie 23, 2008 at 9:22 pm


Lasă un răspuns

