The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Pareri despre Kosovo

with one comment

PS. I’m not with them.

amza-gabriel-000019.jpg

Deci, poate mi se pare mie. Dar cadrul asta imi place foarte foarte faorte mult, pe bune. Mi se pare unul din cadrele mele cele mai bune de pana acuma. Imi place foarte mult cum steagul ii acopera fata tipului ca metafora. Si imi place cum arata in contrast cu tipul din profil de pe background. Poza e facuta pe film Kodak professional ProFoto 400 B/W.

amza-gabriel-000017.jpg

 

amza-gabriel-000028.jpg

 

amza-gabriel-000023.jpg

amza-gabriel-000026.jpg

 

Written by CyberFaust

Martie 9, 2008 la 11:36 pm

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nice… very nice… incepe sa se simta schimbarea cand treci pe film, asa-i?
    GJ Faust!😉

    Andi

    Martie 11, 2008 at 9:11 am


Lasă un răspuns

