The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

I am Legend – 1.0

leave a comment »

The thing about I am legend este ca nu mi-a prea placut, i blamed it on will smith si pentru ca am crezut ca nu i sa potrivit personajul. Inca cred ca am dreptate cand zic aia, dar greseam gand ziceam ca doar de aia filmul nu era atata de bun. Chestia care ar trebui sa o sti este ca I am Legend had plenty of reshoot endings, si care pana la urma s-a shimbat in ce ati vazut (daca ati vazut) de dragul box-office-ului, because everyone likes a big bang and a martyr, don’t they?

Pe youtube a aparut alternative-ending-ul, ceva mai original din pct de vedere al timeline-ului filmarilor. Unul, care zic eu, este mai bun.

Watch the ending my klicking here

Written by CyberFaust

Martie 5, 2008 la 12:09 pm

Lasă un răspuns

