The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

The best place for eating in town….pacat ca nu au scaune

with 7 comments

Deci, standardele mele normale pentru un loc de mancat include scaune, mese, chelneri politicosi si care nu se asteapta la bacsis, muzica buna, mancare perfecta si ieftina. Desigur eu sunt un idealist si nu o sa gasesc vreodata asa ceva. Si e si ciudat ca am pretentii considerand ca mai mult mananc fast food in complex, ce drept are un om care mananca fast-food sa ceara servicii de calitate you ask? Well, fuck you. Azi eram in complet alta parte a orasului. In mintea si in stomacul meu tipa o foame incredibila pentru ca tocmai mi-am carat comp-ul un drum pana la service. Eram langa piata Iosefin, un loc unde mergeam cu bunicii cand eram mic. Imi place pe acolo pentur ca au papagali, si pesti si tot felul de porcarii faine care in mod normal nu le gasesti in piata. Au o intrega sectie reserved for cheese (i love that). Aici sunt is tot felul de locuri de mancat, e un loc ascinant unde voi face o excursie foto duminica, so stay tuned for that. Sunt langoserii, locuri de kebab si shaorma, tot felul de fast-food-uri si brutarii unde painea e praospata si delicioasa. Am ales una la care nu urlau manelele, si mi-am luat un kebab MARE cu 7 lei……7! Brilliant. Nu ma asteptam la cine stie ce, ca doar…7 lei. I was wrong. Mai ti minte muraturile alea care le mancai cand erai mic, care cand le muscai puscau, si erau picante, si bune, de butoi? Nah, avea dinalea. Mai tii minte cartofii prajiti aia super, care nu se gaseau la punga in supermarket, si ii taiau si ii decojeau ei? Aveau si aia. Piept de pui, nu toate porcariile de carne dintr-un pui normal?  Aveau si aia. Era super. Best one i have ever ate, si pe locul 2 e ala din bucuresti….pentru ca avea multa carne, dar nu se compara, si mujdei super, complet super. Pacat ca nu au scaune.😦 De acolo cand mi se face foame si am chef si de plimbat, merg acolo si mananc, sunt 5 km distanta de apartementul in care imi fac veacul dar numai bine imi fac pofta. In caz ca treci prin timisoara cu trenul si astepti un tren, intreba de piata iosefin prin gara, pentru ca este la 5 minute.

As mai merge sa imi iau unul dar sunt falit.

Written by CyberFaust

Februarie 22, 2008 la 12:59 pm

7 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Locuri cu mancare ieftin, buna, chelneri ce nu asteapta bacsis si locuri and even free drinks included sometimes, gasesti in Berlin😀🙂

    Cristina

    Februarie 22, 2008 at 1:55 pm

  2. Misto header. (Si deci, standardele…includ).🙂

    malina

    Februarie 23, 2008 at 2:51 pm

  3. Cris, asta e la 5 km distanta de locu omului, Berlinul … e cam departe si omu e si falit pe deasupra

    No offense Gabe🙂

    J B

    Februarie 23, 2008 at 8:19 pm

  4. none taken

    cyberfaust

    Februarie 23, 2008 at 8:20 pm

  5. True. Dar Gabi, u do realize ca locul asta de care ai dat tot junk food e in final🙂

    Cristina

    Februarie 25, 2008 at 12:02 pm

  6. kebab la 7 lei si e bun?

    Dude, cand vin in TM direct acolo ma duci!

    tezeu

    Februarie 28, 2008 at 2:33 pm

  7. Dude…dupa ce ca te-ai ingrasat tot shit food mananci…eu am un obicei…in complex de exemplu ma duc la ZET si acolo de cate ori fac o shaorma buna ma duc la cel care mi-o face si ii spun in felul urmator:A fost delicios cainele de azi.Se vede ca a mancat bine,iar cand nu imi place ii spun ca imi pare rau ca nu prea mai sunt caini sanatosi prin tot complex-ul.Asta a fost rapciugos si batran.

    Just my 2 cents

    Vladi

    Martie 3, 2008 at 12:14 am


Lasă un răspuns

