The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Bleah, cugetari post-sesiune si post-mortem

with one comment

cugetat-in-parc.jpgPrima sesiune e gata….desi nu chair. E gata sesiunea, examenele raman si vor fi date alta data. Am 3 restante sesiunea asta, unele la care nu ma asteptam, unele pe care cred ca le merit si unele pe care cred ca nu, dar aud ca asa sunt sesiunile. E naspa, astea sunt primele examene pe care le-am picat in viata mea, dar aud ca si aia e normal. Nu este sfarsitul lumii si nici nu cred ca ar trebui sa fiu emo din cauza asta. Dar i have let myself down…foarte mult. Am mers azi la scoala sa va rezultatele de la ultimul examen si l-am picat. Ioi, cata dezamagire pe mine, chair credeam cac il iau, si ca il iau cu nota mare. Bleah, nu e prima data, s-a mai intamplat odata in sesiunea asta. I’ll live. Pe drum spre casa m-am oprit in parc, soarele stralucea, pasarile zburdau pe cer cartitele faceau ce fac cartitele in asa zile. copii erau la ora de sport in parc. Imi era cat de cat frica, stand pe banca, cu Nikon scris pe strap-ul de la gat si cu aparatul in poala, ca poate se sperie profa, ma crede pedofil sau ceva si incepe sa urle la mine, si atunci ar fi trebuit sa plec. Si imi era lene. Foarte, foarte lene. So am stat o ora in parc, la niste cugetari post-sesiune despre viata, univers, si cum naibi o sa le spun parintilor cand ma intreaba ce note am. In legatura cu notele nu am nici o idee, i-am pusu, a reactionat urat, i-a trecut. Shit happens. In rest…mi-e dor de gradinita. Pe bune. Si ma enerveaza ca un am mp3-player cu playlists pentru ca mi-e lene sa caut melodiile cate una intre alte 300 de cantece.

Alta concluzie la care nu ma asteptam este ca mi-e dor de vara, nu de caldura dar de soare si de camasa mea albastra cu flori in care arat ca un turist.

Written by CyberFaust

Februarie 20, 2008 la 6:12 pm

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. oh boy…daca asa ai reactionat in prima sesiune :))
    o sa vezi k nu e sfarsitul lumii…cat despre vara…sa vina odata >_<

    stimpy

    Februarie 21, 2008 at 8:57 am


Lasă un răspuns

