The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

The Ringworld Engineers

leave a comment »

theringworldengineers.jpgContine ceva mai putini ingineri ca si politehnica intr-o zi buna, but it makes for a better read. Ce imi place mie cand a 2-a carte dintr-o series este mai buna decat prima, mai ales cand prima este destul de buna cat sa te faca sa citesti continoarea. Si am febra, asa ca nu stiu cat de lung va fi blogul asta. The ringworld engineers este a 2-a carte din seria Ringworld, care a inspirat Halo, printre altele.

Intentia cartii este in primul rtand sa faca mai multi bani, si a reusit cu brio, in al 2-lea cand vroia sa acorecteze niste greseli de fizica si sa explice mai detaliat ideea ringworld-ului. Pentr a evita, desigur, asasinarea autorului de studentii la poli (MIT in cazul asta) mentionati mai sus. Ce imi place la nenea Niven este ca se pricepe mult mai mult la avansarea personajelor cu X ani de zile si sa pastreze totusi sufletul lor. Si imi place la nebunie cum reuseste sa creeze niste psihologii extraterestre, poate pentru ca mi-am facut eu o pasiune pentru Pierson’s puppeteers.

Daca crezi ca merita citita o continoare la Ringworld, iti va place la nebunie.

That being said.

Cartea ne povesteste despre a 2-a expeditie pe chestia ciudata care este ringworld si ne explica mai pe larg istoria rasei care a creat-o.

As zice mai multe despre cartea asta pentru ca chiar mi-a placut dar nu am cum fara sa va spoileresc.😦

Written by CyberFaust

Februarie 18, 2008 la 7:06 pm

Lasă un răspuns

