The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Anger Management – Serious Sam

leave a comment »

sam-10.jpg

I am sometimes anger and bitter. Rezolv foarte repede treaba aranjand un playlist de muzica buna si intrand in serious sam sa fac un macel printre dinozauri biomecanici si demoni, oh, the fun. Serious Sam is one of the games of my youth. Il jucam la un net-café, ma distram, era un joc de co-op multiplayer si era fain. Imi aduc aminte si acu cand am jucat vreo 5 oameni intr-o zi, am inceput jocul de la prima plansa si l-am terminat, vai, ce fain a fost, amintiri din copilarie.Daca copilaria ta nu a inclus serious sam, hai sa iti zic despre el, este un joc de prin vremurile cand eram eu in liceu, cu grafica ok, si sunet la fel de ok. As far as the story goes eu totdeauna il voi lega de stargate datorita locatiilor. Actiunea din SS se desfasoara in ruinele egiptului antic. Er go, stargate.  Nu e nevoie de cine stie ce strategie decat sa ai grija sanu ramai fara munitie  in anumite momente din joc dar you should be fine. Este totusi relaxant…..foarte foarte relaxant sa omori gloate gigantice de monstrii cu the kinks si the byrds in casti.

Daca ai nervi try it, e foarte bun.

Written by CyberFaust

Februarie 18, 2008 la 8:28 pm

Lasă un răspuns

