The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

The Biscuit Barrel lifetime achievement award

with 2 comments

award-20.jpg

Io as vrea sa anunt ca cica fac amu lifetime achievment awards ale Biscuit Barrel, din cateva motive foarte bune.  Cel mai important e ca sunt plictisit. Al 2-lea cel mai important motiv este ca eu cred ca cateva persoane reale si cateva personaje imaginare merita un Lifetime Achievement Award. Evidenche al meu e mult mai cool decat alea de la Grammy sau AFI. Fuck them.SI la modul cel mai serios, aceste persoane/personaje mi-au schimbat viata, sau pur si simplu le consider imens de cool, worthy of godhood. Sper sa va placa. Nu vreau sa va stric surpriza si sa va anunt de acuma cine castiga dar am zis sa pun anuntul pentru ca altfel ati zice „WTF?!” cand incep sa apara articolele. Nu am nici o idee cate vor fi. Dar, cine ghiceste un personaj inainte sa fac articolul gets a prize (nu stiu inca ce).

Puteti sa lasati tentativele aici la comments.

PS Spider Jerusalem primeste, dar nu se numara la concurs si il anunt acuma pentru ca este pur si simplu prea evident.

Written by CyberFaust

Februarie 9, 2008 la 12:06 am

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hunter S. Thompson (sau cum ii zice)
    DeadPool

    mai zi-mi sa-ti zic.

    tezeu

    Februarie 9, 2008 at 3:07 am

  2. Douglas Adams (?)
    Batman

    victorghost

    Februarie 11, 2008 at 9:35 pm


Lasă un răspuns

