The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

30 Days of Night

with one comment

30daysposter.jpgProblema mea cu amaratul asta de film este ca am citit benzile desenate de Steve Niles si Ben Templesmith inainte sa vad filmul. Si astfel pentru mine filmul a devenit pur si simplu mult mai prost. MULT mai prost, probabil decat daca l-as fi vazut fara sa stiu despre ce e vorba.Acu, say what you will, dar mie personal nu prea imi plac filmele horror. Imi palce underworld, dar Kate Beckinsale has much (everything) to do with that. SI blade imi palce, cause the motehrfucker is cool. Dar 30 days nu imi place. Pentur ca e degeaba, complet. Tezeu poate sa abereze cat vrea despre imaginile geniale, dar aia nu inseamna decat ca David Slade si restul oamenilor de la departamentul de imagine au stiut ce sa aca. Filmul are acelasi look ca si benzile. Au fost destepti. Amu. Ca sa va dati seama de ce zic ca e naspa. Filmul suna cam asa „O gloata de oameni incearca sa scape de niste bampiri tribali semi-animalici care comunica folosind horcaieli si niste sunete care ar putea iesi doar din niste branhii vestigiale. Dar ei nu au branhii vestigiale, sunt doar retardati. Rand pe rand oameni nostri crapa in moduri violente,” dar aia nu face un film bun. Eu am o problema imens cu bampirii astia si cred ca sunt cea mai proasta parte a filmului. Fiind de fapt juma din toti oameni din film. Si nici restul nu sunt cine stie ce. Totul e foarte similar cu un film cu zombie, dar unul mai bun decat RE: Apocalypse.

Parti bune ar fi scenele de actiune, mai ales cand e cu nebunia aia care ii taie in juma and shit like that, that is cool. Si imaginea e sublima, fiecare cadru este gandit, si nu vezi decat treimi peste tot (seriously, i looked, sunt cadre impecabile aproape tot timpul.)

Asta e genul de film la care cand te gandesti „gata, e naspa” POC! te loveste un cadru genial, sau o faza incredibil de faina si continui sa te uiti.

Vai cat de mult urasc bampiri aia, acu au aparut iar. Daca nu as folosi Kantaris player pe bune ca as F-ui peste partile alea. Yuck. Dar poate tie iti plac, i dunno.

Merita vazut pentru imagini si scenele de actiune. Si pentru final, desi the last fight-scene sucks balls.

Per ansamblu e genul de film la care, cand inchizi player-ul , te gandesti daca tocmai ai pierdut o ora si ceva din viata sau nu, and you are’t really sure. Poate. In orice caz, nu ai castigat nimic.

Written by CyberFaust

Februarie 6, 2008 la 4:31 am

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Imi place cand gandim la fel.

    tezeu

    Februarie 6, 2008 at 8:22 pm


Lasă un răspuns

