The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Sesiune, examene, nopti nedormite si pseudo-vacante

with 3 comments

dscf7689.jpg

My god, sesiunile suck, chair si asa, ca pseudo-vacante ce sunt, they still suck. Pentru ca la ele iau 7, si poate si pic. Pentru ca nu imi palce sa tocesc si pentru ca uit cand pun foaia na fata tot. Pentru ca amaratele de camere de filmat si profesorii vigilenti nu le lasa sa copiem, si pentru ca Vid glumeste despre cati oameni are deja la restante. La vid probabil o sa pic, nu zic sigur pentru ca toata lumea zice ca nu o sa pic, si nu as vrea asta sa fie prima oara cand am dreptate against Diana. Next time.

Cum naiba poate un om sa invete, parol, sa toceasca pentru un examen, sau pentru mai multe, and succeed i will never know, mie nu imi iese. Uit totul, sunt incapabil de toceala si la urmatorul examen asta trebuie sa fac, altfel degeaba, paote poate o sa inteleg logic totul dar slabe sanse, si asa cva mai continua inca 2 examene, pe care sper sa le trec, cu note acceptabile, please read mai mult ca 60% din restul oamenilor, even if it be 5.10 pentru ca as vrea loc fara taxa so i can buy more alcohool si excursii la ocna mures is buc. I want fun.. Abia astept sa se termine toata porcaria asta si sa am vacanta.

Desi ironic este ca sesiunea este de fapt o vancanta, ai 4 examene intr-o luna, de ce te chinui, si asa 90% din timp stai degeaba, joci serious sam, si dormi. Sweet bliss, dar e genul de vacanta stircata constant de gandul ala din spatele amaratului tau de creier (dude, ar trebui sa inveti, hai ca poti. La care tu raspunzi demn, mandru si plin de flamboyanta „dar mi-e lene…maine”)

I am sick of it, i loathe it, it savages you with savage guilt. from your own savaged mind.

And constantly i am reminded ca „la voi nu se invata, pici numa daca nu sti sa iti scrii propriul nume” de oameni atata de draguti de la poli (dar nu de la enter) dar degeaba, just nod and get on with it, mai scrie pe bloage, desi nu mai ai nici un chef si vrei sa mergi naibi la munte si sa stai acolo si sa nu vorbesti cu nimeni o saptamana, just you and the trees, i want a good conversation with a tree, i miss those, nu am mai vorbit cu un copac de pe la vremea asta anul trecut. And it was good damnit! I came back from there at peace! Desi jus for a while, i want peace and happyness and all that crap. Life is like a box of chocolates, but does it have any happy endings flavour?

One day i will write a blog about that if i am drunk enough.

Written by CyberFaust

Februarie 4, 2008 la 8:48 pm

3 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. dude, nu stiu ce stii tu despre poli, dar pe bune, it’s funn as hell, eu deschid cartea de analiza diferentiala si mi se desfasoara razboiul stelelor in fatza ochiilor :))

    hai k poti😉

    a bored plank

    Februarie 5, 2008 at 12:10 am

  2. uite, ii 2:30 am 5.02.2008, si eu calculez integrale duble:)), si mi-am amintit, try cherry mints, they always work 4 me ^.^

    a bored plank

    Februarie 5, 2008 at 12:39 am

  3. 1. „Pentru ca nu imi palce sa tocesc…” -> „palce”… very cute… (si) mie mi se intampla f des sa inversez literele astea cand tastez cuvantul si am un sentiment de solidaritate cand vad ca li se intampla si altora, if you know what I mean ;))

    2. omg, aveti camere de luat vederi in sali?

    3. si eu am ajuns la concluzia ca sesiunea e ca o vacanta, but then again, pentru mine tot semestrul e o vacanta😀

    4. frumoasa rastalmacire a celebrului citat din „Forest Gump”

    5. bafta la examene!
    Peace! :)>-🙂

    schema28

    Februarie 5, 2008 at 10:55 pm


Lasă un răspuns

