The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Asterix si Obelix la olimpiade…..

leave a comment »

511_2.jpgSi asa stateam eu in fata multiplexului si ma uitam la posterele alea frumoase de la atatea filme care ma pot duce in atatea epoci si in atatea universuri. Si aveam de ales. UUUUU, Rambo, 3 kills/minut, must see! Dar totusi…parca are 90 de ani amu……

UUUU, Asterix si Obelix, pacat ca e in franceza, dar totusi, ultimele erau ok….Si asa am ajuns eu la asterix si obelix. Care e in franceza, si nu intelegeam, si mi-am luat bilet pe randul gresit, si eram prea aproape de ecran. Si am senzatia ca ceva e gresit cu multiplex-ul sau cu rolele, pentru ca se sacadeaza imaginea. Sau o fi ochii mei de vina, could be, could be. Si asa am ajuns sa vad asterix si obelix intr-o lumina praosta de la inceput, dar am stat sa ma uit.

SI problema e ca asterix e alt actor, nu imi palce cand se intampla chestia asta, he’s different, nu mai e asterix, dar totusi.

Ca poveste filmul nu e cine stie ce, efectele nici atat, noile personaje sunt niste caricaturi ridicole, la fel ca unele dintre cele vecni, filmul nu e foarte bine regizat si povestea e sub demnitatea istoriei francizei.

DAR!

258369.jpgAlain Delon. Si am zis tot. Este o legenda, si pe buna dreptate. Este cel mai genial Cezar pe care l-am vazut si pur si simplu fura tot ecranul. TOT FILMUL! ultimate coolness. Cand era tanar trebuia sa il joace pe batman…dar in engleza. French people do something good once in a while, this man is once in a while.

Mai este important de specificat ca filmul este foarte asemanator cu o reclama de Pepsi, foarte! Ace aceiasi oameni facand aceleasi lucruri doar ca la sfarsit nu beau pepsi. Si la cursa de care e geniala echipa triburilor germanice, e cealalta parte faina a filmului.

Daca il bei pepsi o sa iti placa, si daca te uiti la mult F1, si daca ti-ai facut o pasiune pentru Alain Delon

Written by CyberFaust

Februarie 2, 2008 la 7:23 pm

Lasă un răspuns

