The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Sweeney Todd – Review

with one comment

st-movie-poster.jpgTim Burton a facut un film genial. In cazul in care iti palc filmele lui Tim Burton. Si chiar daca nu iti plac, cum nu imi plac mie asa de mult, tot poti recunoaste ca filmul este destul de mult…..excelent.Pe bune, stiu, ciudat, dar mie nu imi plac filmele lui Tim Burton. Are o viziune atata de……dark and fucked up. Sunt destul de sigur ca, curentul emo isi are originile vizuale in Tim Burton. Si nu e o chestie pe care o am with emo people. Ci cu stilul in sine, care nu mi se pare deloc atractiv. Asa ca pentru mine a fost foarte interesant sa stau sa vad inca 2 ore din el. Dar, asa cum o face totdeauna Burton, it fits perfectly with the story and the characters. Pentru ca nu a angajat celebritati, a angajat actori. Good ones.

Johnny Depp and Helena Boham Darter (for whom once i used to have a crush, mind you) joaca excelent. And they can sing. Sper sa castige oscarul pentru soundtrack pentru ca il chiar merita.

As far as the story is concerned filmul nu este prima oara cand vad povestea lui Sweeney Todd. Asa ca am cam stiut la ce sa ma astept dar sunt sigur ca filmul va soca pe cei care nu stiu povestea (desi nu stiu daca exista asa ceva). Dar este o poveste interesanta si chiar are o morala la final (if you’re into that sorta thing).

Totusi, chestia este ca e mult mai sangeros decat v-ati astepta. So be warry of that. Blood drips down like so much rain in this movie. Pacat ca ploaia nu ajunge pana la urma…..o placinta.😀

Written by CyberFaust

Ianuarie 28, 2008 la 3:01 am

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Soundtrack-ul nu mi s-a parut asa grozav, insa interpretarile mi-au placut la nebunie😀. Cat despre siroaiele de sange..well, sa zicem ca m-au binedispus😛.

    Lavi

    Februarie 2, 2008 at 11:34 pm


Lasă un răspuns

