The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Emo (poate hate blog, poate analiza culturala)

with 12 comments

You don't want people to judge you, yet you spend an hour doing your hair and putting on makeup?

~ Oscar Wilde on contradictions of the emo ideology

 

 

emo.jpg

(poza furata de pe dev-art)

Emo este o chestie pe care o uraste orice internaut care se respecta. Emo-bashing is much more fun than n00b-bashing or bush-bashing because you can make them cry or commit suicide.

Un emo este caracterizat de haine faorte stramte si negre sau roz, de dungi negre si roz si de o atitudine pseudo-intelectuala emotionalizata asupra vietii.

Termenul emo vine de la….Emotional hardcore, si e o porcarie. Au si o comunitate, cum puteti vedea mai sus la link-ul „deci”. Emo=-ilor le place sa se sinucida si cand sunt plictisiti o fac de mai multe ori pe zi pentru a atrage atentia oamenilor, pe care nu sunt in stare sa o acapareze prin conversatii inteligente si inteligenta. Asa ca folosesc sinucidere si machiaj strident. Habitatul lor natural sunt parcurile, unde stau si scriu poezii, metroul, unde stau si scriu poezii (pentru ca ii ranesc razele soarelui, care ii fac sa planga) si teatrul national, cu treptele sale gasite in enciclopedia internationala a locurilor emo unde sa stai si sa te intalnesti cu oameni.

Emo mananca flori si atentie, si dupa aia plang ca le-au mancat, si ca asa e viata, si e naspa, asa ca plang in loc sa suck it the fuck up. I do not like emos because frankly i have more problems than they do and yet eu inca nu mi-am taiat venele. Weak fuckers.🙂

Totdeauna este bine sa incurajezi un emo sa se sinucida pentru ca asa ca scutiti amandoi de multi nervi.

Emo au creat un nou curent in fotografie si au fortat oameni sa se suite la noi unghiuri in care poate fi fotografiata o persoana. Asta e singurul lucru bun care l-au facut, decat sa se sinucida.

lyfestyle-ul este de asemenea cadacterizat de pagini pe internet, unde isi masoara cu atentie intrarile si comentariile altor emo care simt nevoia unie turme, dar totusi le e prea lene sa mearga pana la TNB. Exemplu gasit pe metropotam.ro la comments.

 

Ok, deci nu a mers chestia aia cu stidiatul femonelului cultural si am degenerat intr-un hate-bloc curat. E tragic dar se pare ca inca nu sunt destul de matur sa fiu obiectiv. Tragic. Imi vine sa merg sa ma sinucid, pe bune.

Deci emo paorta converse la fel ca restul speudo-intelectualilor si pseudo-artistilor existenti pe planeta asta.🙂

Pe forumul romanesc am gasit aceasta perla:

eu stiu ce face un not-really-that-much-of-an-emo.

versuri nu scrie, ca nu are talent.cu prietenii se intalneste, dar si ei sunt la fel de emo ca el(that’s not-really-that-much).cu skate nu se da, ca isi rupe gatul.chitara ii e dezacordata.nu a mai cantat la ea de vreo 5 ani.are o stare optimista, pana il calca cineva pe nervi.chiuleste cat poate.totusi are media 10 la purtare.

Cat de perfect defineste asta atitudinea emo asupra vietii.

 

 

The End (ca ammers sa imi tai venele, really)

 

 

Written by CyberFaust

Ianuarie 25, 2008 la 3:38 pm

12 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Deci dude… eu am fost primul cu ideea taiatului venelor. WTF? Te iei dupa mine…

    Hai sa numim azi… ZIUA TAIATULUI VENELOR!!! (25.01 in fiecare an)

    tezeu

    Ianuarie 25, 2008 at 7:20 pm

  2. Dude, you are giving yourself too much credit.

    cyberfaust

    Ianuarie 27, 2008 at 12:39 am

  3. pe 25 e ziua lu var-mea, si ziua in care m-am angajat, deci schimbati data pana nu va sinucid pe amandoi!

    Ana

    Ianuarie 27, 2008 at 1:33 pm

  4. eşti fată sau băiat?

    şi eşti emo sau nu?

    dilEMA

    Ianuarie 27, 2008 at 3:43 pm

  5. deci vrei sa zici ca tu nu esti emo, a?

    arapila

    Ianuarie 27, 2008 at 4:09 pm

  6. Eu, in ciuda variatelor mele probleme emotionale native si care au legatura cu variate prezente feminine din viata mea, imi palce sa cred ca nu sunt emo.
    I AM NOT!
    Si, eu sunt ala de sus din banner, si sunt baiat ultima oara cand am verificat, i pee standing, the whole package.🙂

    cyberfaust

    Ianuarie 27, 2008 at 5:19 pm

  7. @dilEMA & arapila: Don’t ask, don’t tell!!!

    Deci, 25.01… ZIUA TAIATULUI VENELOR!!! IT’s a deal.

    tezeu

    Ianuarie 27, 2008 at 5:21 pm

  8. Buna!!! Eu am o parere destul de buna despre stilul Emo.Dar sunt unii care il adopta desi nu li se potriveste si arata de-a dreptul jenibil.Dar asta e.

    Roxy

    Februarie 9, 2008 at 8:18 pm

  9. daps, asta e🙂

    cyberfaust

    Februarie 10, 2008 at 3:20 am

  10. asta e alt blog anti-emo,sau mi se pare mie?:-? ce va tot legatzi de emo?altcv nu avetzi de facut sau c?oricum,pt k tot s’a scris de emotional hardcore,fiecare gen de muzica presupune un anumit nivel de mentalitate…si adevaratzii emo nu striga sa’i auda o lume’ntreaga k sunt EMO!aia’s niste copii fidele,k yo zic k exista si emo adevaratzi care kiar au suferit depresii…n’am nimic cu nimeni,aja k mai bn nu ma injuratzi:P…totusi,mai skimbatzi drq subiectu’ k numai de emo va legatzi…suntetzi invidiosi cumva sau c?

    clypy

    Martie 15, 2008 at 11:34 am

  11. Toti oamenii sufera depresiii… sincer! Asta inseamna ca traim intr-o societate de emo? NU, unii sufera depresii, sunt tristi, le trece. Altii sufera depresii si considera ca sunt originali prin ele. D

    Da, sunt invidios ca nu pot fi atat de superficial precum un emo.

    tezeu

    Martie 17, 2008 at 11:59 am

  12. scuze,dar eu nu sunt emo si mi se pare k ai facut o aluzie la mine in commentul tau…intr-adevar,cu totzii suferim depresii,dar nu totzi suntem la fel de sensibili…si multzi sunt traumatizatzi de depresiile respective…totusi,ar putea cere un ajutor specializat,dar multzi prefera sa se considere emo…

    clypy

    Martie 20, 2008 at 9:44 am


Lasă un răspuns

