The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Nostalgii (pic of the day)

with 2 comments

desi nu va fi una in fiecare zi, am zis sa pun si ce chestii faine mai gasesc prin oras.

dscf8019.jpg
Eu personal imi amintesc de tigarile Carpati ca fiind doar o chestie la bunici. Amandoi mei bunici fumau, si fumau Carpati™ Fara Filtru.
Bunica il dadea afara pe bunicul si nu il lasa sa fumeze in casa, trebuia sa iasa pe casa scarii sa fumeze, si pe buna dreptate, miroseau oribil, a plastic ars, sau ca si chestia aia pe care a cumparat-o ionut atunci in pub, a plastic ars.
Si de pe holul blocului se vedea Elba (fabrica, nu rau) si intreaga chestie ar cam putea simboliza o epoca din istoria romaniei, vai, daca as fi avut veleitati de fotograf pe atunci ce cadru as fi scos.

Written by CyberFaust

Ianuarie 23, 2008 la 6:31 pm

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dudeee… nici eu n-am fumat niciodata Carpati. Daca gasesti un pachet sa-l iei ca iti dau banii pe el cand ne vedem. Doar asa, de curiozitate.

    tezeu

    Ianuarie 23, 2008 at 7:16 pm

  2. salut all,

    interesant acest urban stencil… unde anume l-ai gasit?

    daca va e dor de un pachet de carpati… va astept pe http://carpati.go.ro/

    numa’ bine

    Daniel C.

    Februarie 27, 2008 at 11:09 pm


Lasă un răspuns

