The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Why so serious?

with 7 comments

A murit Heath Ledger.

My Bob.

Deci, chiar sunt intr-o stare de soc the „fearless” man, the new Joker. Is dead.

E pe CNN amu, avea 28 de ani…..

Am primit un mass de la emi si…e mort. „Found naked and unconscious with pills strewn all around him.”

Jesus fucking christ.

May god have mercy on his soul, nu trebuia sa moara, nu doar zic asta, sunt cinstit….

RIP Heath, and may ther force be with your wife and child.


This may sound silly but i think playing the Joker got him.
whysoserious1.jpg

Written by CyberFaust

Ianuarie 22, 2008 la 10:36 pm

7 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Cassanova dude…. ADICA THE NEW JOKER!!! Deci am vazut prima data informatia pe blogul lui Cyber iar apoi am fost pe IMDb sa fiu sigur ca-i pe […]

  2. din 10 bloguri
    esti al trelea pe care citesc asta
    nu te supara; puteai sa fii primul
    da’ parca….

    o zi buna!

    mado

    Ianuarie 23, 2008 at 11:07 am

  3. Hahahaha duddeeee… Deci eu citesc de la tine and you get fralled😀

    tezeu

    Ianuarie 23, 2008 at 6:18 pm

  4. Da, fuck you my friend

    cyberfaust

    Ianuarie 23, 2008 at 6:19 pm

  5. grow up, will ya?

    Ana

    Ianuarie 23, 2008 at 8:44 pm

  6. Why???

    tezeu

    Ianuarie 23, 2008 at 10:04 pm

  7. numi vine sa cred ca a murit joker

    miky

    Martie 14, 2010 at 7:18 am


Lasă un răspuns

