The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Review: „SPUMA ZILELOR” dupa Boris Vian

leave a comment »

Primul, si cel mai important lucru care trebuie spus despre piesa e ca mi-a placut. Si ca de fapt aia e tot ce conteaza.

Nu am facut multa critica de teatru la vremea mea asa ca nu prea stiu ce sa zic, dar, daca il tratez ca un film, pot sa spun ca personajul meu preferat a fost singura care a omorat pe cienva, i loved that, a fost cea mai buna parte din toata piesa, cu tot cu dansul dinainte, a fost excelent. Inclusiv crizele, cartile, privirea nebuna, Hell yes.

Mi-a placut muzica, desi nu tot timpul, si mi-a placut scena si lamaile cu finetti (i think they were). PErsonajele au fost faine, si interesante, la fel si idee cu cartile, desi personajul ala merita batut si spanzurat mai ceva ca doctorul din The last King Of Scotland

Iubitii si nufarul lor…not that much, dar mi-a placut cand au pus-o pe tipa intr-o plasa…..

V-am facut curiosi? Good. Cand va mai fi, go see it, if you can’t avoid it pay for a ticket, merita.

Regia: Mihaela Ciutacu
Distributie:
Adi Purice
Ana Gherman
Dan Ciutacu
Andreea Duteanu
Cristi Alexandru
Lavinia Oprescu
Poliana Socol

Written by CyberFaust

Ianuarie 20, 2008 la 5:27 pm

Lasă un răspuns

