The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Seeker: The dark is rising

with one comment

The dark is rising e un film atata de prost incat mi-a facut ochii sa sangerezi si mintea sa danseze pe dunele Arrakis-ului asteptand o moarte dulce mancat de un sfant vierme de nisip. Savaged.

Naspa, dezgustator, prost facut, cu o idee proasta, si traumatizant de….rau, pur si simplu rau, e oribil!

My god, filmul asta amarat nu are nici o parte buna, adica, deloc, povestea e de rahat, personajele sunt de rahat, efectele sunt bune dar prost folosite, the props are also shot. E un rahat mare si mirositor. E genul de chestie care iti ramane pe talpa pantofului luni de zile emanand un miros care ar face pesti sa planga.

Nu inteleg de ce un om ar vrea sa vada filmul asta si pot spune cinstit ca mi-am pierdut o ora si 34 de minute din viata cu el….. O ORA SI 34 DE MINUTE! Unele chestii nu traiesc atata!

Ura lui tezeu fata de The Golden COmpass ar fi mut mai bine directionata catre filmul asta.

Yuck.

Daca va uitati la el dupa ce ati citit asta sutneti tampiti de-a dreptul. Sa nu cunva sa credeti ca este atata de prost incat merita sa va uitati la el, nu e genul de prostie care merita vazuta (ex: Mircea Badea) e genul de prostie pe care iti pierzi timpul, si gata.

Timpul asta din vaita mea nu vine inapoi, si imi pare cu sinceritate rau de el.

Written by CyberFaust

Ianuarie 19, 2008 la 12:57 am

Postat in Movies

Tagged with

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eu nu aveam sperante pt. filmul ala si dupa primele 20 de min. m-am bucurat ca n-am avut. Oricum, filmul e vechiutz desi eu l-as putea compara cu The Golden Compass la nivelul insignfiantei pentru istoria filmului fantastic/jmekeresc.

    tezeu

    Ianuarie 19, 2008 at 6:15 pm


Lasă un răspuns

