The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Blog muzical

with one comment

Pentur ca am o dimineata libera in care nu sunt sigur daca am sau nu cursuri, so better safe than sorry, sunt acasa, si cum imediat termin jocul lui ender dar cum au inceput sa imi sangere ochii am zis sa mai fac un blog, see how i care about my readers?🙂

Muzica! Ma rog, link-uri de youtube, pentru ca nu prea am cum sa urc fisiere aici…ca nu am space upgrade-ul.😀

deci, first off, RASPUNTIN:


next e speedy gonzales, nu se compara cu rasputin, dar e foarte fun, dar e fain de asculta, l-am primit recent de la lavi:

*insert bombaldurina – speedy gonzales aici* pentru ca nu am reusit sa il gasesc

Next after that avem cele 5 vieti ale lui arapila, si Ada Milea – Winter:

aaaand, the sexy data tango (thank you diana), pentru ca sunt totusi un fan star trek:

SI cam atata, am scris un blog, gata, get out.

Written by CyberFaust

Ianuarie 9, 2008 la 6:47 am

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. ada tu esti extraordinara si daca mi vi cumva la new york sa-mi scri ca tare as vrea sa te vad live – sint de parere ca esti un geniu si aiti cit am putut asculta pe internet am ascultat totul totul si am devenit un fan!!!!!
    sanda

    sanda weigl

    Februarie 13, 2008 at 10:23 pm


Lasă un răspuns

