The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Ice, ice baby

with one comment

Pentru ca asta e si un blog foto, sau asa imi place sa il consider, iaca ca pun si eu niste poze din excursia foto pe care am facut-o cu Mara duminica, asa, de sabat, ca suntem noi mai smecheri, pana pe la Bazos.

Amu, ma enerveaza foarte mult nebunii care se crizeaza cu porcarii de gneul „cum indraznesti domnule sa imi furi poza blestematul dracului de pagan iubitor de satana ce esti! Da-o jos! Da-o jos acuma, ca plang sa moara mama daca nu!” cum i s-a intamplat o data de mult lui tezeu pentru ca a folosit o poza de pe blogul altcuiva, eu vi le dau si la rez mare daca ma rugati, i don’t mind, numa daca le folositi altundeva sa ma anuntati si pe mine ca sa ma pot lauda ca iaca ce smecher sunt eu, cuiva ii plac pozele mele.

Fractals
Fractali

Io la asta ii zic Fractali, si e preferata mea din toate 300 de cadre cate am facut in ziua aia, amu, nu e ea prea populara pe foarume foto dar mie imi palce si aia conteaza.

River

Compozitie 1

Asta e (ca doar tebuia sa pun si una b/w, pentru ca imi palce sa ma consider un fotograf b/w) albia unui rau inghetat, e faina rauuuuuuu.

Mushrooms

Ciuperci

Da, sunt niste ciuperci, de pe un copac, pe care le-am crescut cu gripa pentr ua face poza asa. Ac creat sporii necesari pentru cresterea lor in propria bucatarie, pe o bucata de branza veche de 2 luni din frigider pe care mi-e lene sa o arunc.

Written by CyberFaust

Ianuarie 8, 2008 la 1:03 am

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Interesante poze, asteptam si aletele…

    Poze

    Septembrie 10, 2009 at 2:05 pm


Lasă un răspuns

