The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Bloage, bloage si alte bloage, sa nu uitam bloagele mele.

with one comment

Amu, io nu am cine stie ce bloage, this is true, dar imi place sa cred ca dau niste recenzii cat se poate de decente la filme si imi spun parere afara sa ma iau dupa alti oameni. SI asta e problema cu critici de film din ziua de azi nene, ca se iau dupa alti critici, dar nah, let’s face it, cateodata pur si simplu nu ai chef si dai un copy+paste dintr-un comunicat de presa sau dintr-un alt articol, nu poti fi peste tot tot timpul, si nu poti nici sa te uiti la toate filmele tot timpul, mai ales daca esti atata de sictirit pe cat am fsot eu ultinmele 2 saptamani or so, si pentru aia, cititorule, imi cer scuze. Hai sa recunoastem, meriti suferinta de a-mi citi aberatiile, ei stiu asta, si tu sti asta daca esti cat de cat realist, asa ca citeste, accepta-ti suferinta si posteaza cate un comment pertinent din cand in cand ca sa imi arati ca iti pasa.

M-a apucat scrisul, de bloage. E vina lui mircea badea si a lui mara care m-a rugat sa ma apuc de forumuri foto, ca aparent foarumele duc dorum geniului meu fotografic inexistent.

Deci, Badea…Mircea…..Micky….da, Micky. Imi place de mickey, ma amuza. E insultator dar ma amuza. Si azi, dupa intoarcerea mea pe foarumele foto am gasit un interesant thread care a inceput de la Mickey. Iaca cica a furat o poza el si acu autoare e cam suparata. Si eu as fi suparat daca majoritatea fotografiilor mele ar fi facute publice…..sunt naspa, mi-e rusine! Oricum…Badea era foarte crizat in emisiune, ca un copil care a mancat prea mult zahar, sau ca mine cand nu am baut nimic, tipa, flofaia din maini mai ceva ca maimutele de la inceputul filmului HISTORY OF THE WORLD de Mel Brooks (care merita vazute asa ca stai si da click) si se crizeaza in stilul lui caracteristic. Oricum, stirea e veche dar mi-a adus aminte de blog, si ca ar trebui sa scriu pe el, ca tu, cititorul meu ordinar, sa nu te simti neglijat (ca doar sti ca imi pasa).

Asa ca am ajuns inapoi, si dumnezeu sa te apere.

Te mai astept pe aici, ca o sa razi.

Written by CyberFaust

Ianuarie 5, 2008 la 12:49 am

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. go team! da btw, crek singurele filme care pot fi apreciate fara sa te uiti la ele, doar la coperta cd-ului is alea depsre care nu-i voie sa vb aici….
    zic si eu ceva k sa ma aflu in treaba, vine luna de miere peste mine si nu-s pregatit sa-mi infrunt mireasa….you’all take care now, y’hear?

    Name (necesar)

    Ianuarie 6, 2008 at 1:08 am


Lasă un răspuns

