The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

La vie en rose

with 5 comments

Amu, filmul este ecranizarea vietii lui Edith Piaf. Chestia e ca chiar imi place cum canta, am cantece de-ale ei pe player de destul de mult timp, si nu stiam aproape nimic despre ea, Micuta Privighetoare, atat. THat is how it should have stayed. Idealul boem cu freedom, beauty truth and love nu se aplica aici, sau nu cu succes oricum.

FIlmul este nu atat despre viata ei, ci despre lupta care a fost viata ei, cu saracia, cu problemele de sanatate, si cu franceza. Ucasc franceza, v-am spus vreodata, imi place la nebunie cum suna dar urasc franta si cultura ei. Dar aia nu are nici o legatura cu filmul asa ca mai bine tac.

Actrita din rolul principal e geniala, she is in character si e o placere sa vezi acting in such a style, e uimitor, dar totusi, filmul nu mi-a palcut, ntreaga ei viata a fost o batalie, si ca orice viata se termina intr-un mod foarte anti-climactic (nu stiu daca asta e cuvantul in romana, daca nu e, deal with it) Edith la 44 de ani suferea de…nu mai stiu, ceva la stomac, pe aici am plecat din sala, recunosc.

Chestia e ca nu era incalzire in sala si pe buen ca dadeam in hipotermie mai ceva ca in diminetile alea reci de la Ocna Mures. Era traumatizant.

Cat am vazut din film era foarte fain dar mult prea lipsit de importanta dupa parerea mea, nu cred ca asa ceva merita un film, dar totusi, a iesit un film bun, premiat and shit.

Written by CyberFaust

Ianuarie 5, 2008 la 1:06 am

Postat in Movies

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. toutes les chose sont efemere mon ami! desi prefer oricand un anime zdravan japonez decat un film francez, desi jean reno joaca grozav, nu crezi?

    Name (necesar)

    Ianuarie 6, 2008 at 1:13 am

  2. nu l-am vazut in filmul asta, si nu imi plac anime
    dar filmul a fost ok

    cyberfaust

    Ianuarie 6, 2008 at 1:14 am

  3. Cyber,e domnisoara cea sau cel care prefera animeurile inaintea filmelor frantzuzesti??
    Nu-mi faci si mie cunostinta daca ea cea??

    P.S. Dude, ai un raft plin cu DVDuri anime… wtf.?

    tezeu

    Ianuarie 7, 2008 at 5:10 pm

  4. dude, ti se pare a a lasat un nume

    cyberfaust

    Ianuarie 7, 2008 at 5:11 pm

  5. Nu stiu dude… esti jurnalist. Descurca-te, afla!

    tezeu

    Ianuarie 7, 2008 at 5:13 pm


Lasă un răspuns

